|

لیونل مسی با پاری سن ژرمن تمام کرد+ جزئیات قرارداد

روزنامه اکیپ جزئیات قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری سن ژرمن را فاش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

با گذشت یک روز از اعلام رسمی خبر جدایی لیونل مسی از بارسلونا، به نظر می رسد تمام مسیرها در مورد تیم آینده این فوق ستاره به پاری سن ژرمن ختم می شود و اگر اتفاق عجیبی نیافتاد، این فوق ستاره را از فصل آینده در پارک دو پرنس خواهیم دید. 

شنیده ها حاکی از این است که از لحظه اعلام خبر جدایی لیونل مسی، سران پاری سن ژرمن برای جذب این فوق ستاره دست به کار شده اند و حال بر ادعای اکیپ، قرارداد پیشنهادی آنها به این بازیکن نیز آماده شده است. بنا بر ادعای نشریه فرانسوی، قراردادی که به مسی پیشنهاد خواهد شد، سه ساله خواهد بود که یک سال آن اختیاری است و دستمزد این بازیکن نیز سالانه 40 میلیون یورو به طور خالص خواهد بود. در صورتی که این انتقال با این قرارداد نهایی شود، دستمزد مسی از نیمار که در حال حاضر سالانه 35 میلیون یورو می گیرد نیز بیشتر خواهد شد. 

اکیپ در گزارش خود در مورد قرارداد مسی نوشته است که این دستمزد اندکی کمتر از پولی است که سران تیم پاریسی در گذشته می خواستند به مسی پرداخت کند اما زمان قرارداد دقیقا چیزی است که مسی می خواهد. بنا بر ادعای اکیپ فردا جلسه ای بین سران پاری سن ژرمن و نمایندگان بازیکن برگزار خواهد شد و در حال حاضر سران این تیم در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه شرایط اقتصادی خود را با جذب مسی مدیریت کنند و مجبور به فروش ستاره های فعلی ترکیب خود نشوند. ضمن این که تمدید قرارداد ام باپه همچنان در صدر لیست اولویت های باشگاه پاریسی قرار دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی