|

پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شد؛ لیست مجیدی روی میز مدیریت

استقلال

پیرو نامه فدراسیون فوتبال به فیفا مبنی بر پرداخت کامل مطالبات مالی شیخ دیاباته محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی خاتمه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

فدراسیون فوتبال امروز در خبری اعلام کرد که پیرو نامه فدراسیون فوتبال به فیفا و تایید این مهم مبنی بر پرداخت کامل مطالبات مالی شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال، محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی خاتمه یافت و بدین‌ترتیب باشگاه استقلال می‌تواند پروسه خرید بازیکنان جدید را آغاز کند. شیخ دیاباته که در فصل بیستم مسابقات لیگ روزهای پر فراز و نشیبی را همراه استقلال تجربه کرد در مقطعی از فصل که برای تعطیلات راهی کشورش شده بود روند پیگیری مطالباتش از این باشگاه را از طریق فیفا طی کرد که همین مهم منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شد.

به گزارش«شایانیوز»، استقلال در شهریور ماه سال جاری باید در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان برود و براساس شنیده‌ها، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مدتی قبل و در جلسه‌ای که با حضور هیات مدیره این باشگاه انجام گرفت، لیست بازیکنان مدنظرش برای فصل آتی را به مسئولان این تیم اعلام کرد. باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه با توجه به زمان باقی مانده تا شروع فصل آتی و البته دیدار حساس مقابل الهلال می‌تواند اتفاق خوبی برای این باشگاه باشد تا با توجه به لیست مجیدی، پروسه تمدید قرارداد بازیکنان فعلی این تیم و جذب بازیکنان جدید را آغاز کنند.

استقلال در نیم فصل به دنبال جذب بازیکنانی از جمله امین قاسمی‌نژاد از تیم پدیده بود اما مشکلات عدیده مالی و مدیریتی این باشگاه مانع از این مهم شد تا آبی‌پوشان تنها به جذب آرمان رمضانی از پرسپولیس بسنده کنند. این تیم فردا (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی دیداری حساس با گل‌گهر سیرجان خواهد داشت.

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی