|

بنا: فکر نمی کردم لوپز به کشتی برگردد

shayanews

میرزازاده، نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران مقابل میخان لوپز دارنده ۸ طلای جهان و المپیک از کوبا تن به شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دومین مبارزه خود در المپیک توکیو مقابل میخان لوپز دارنده ۸ طلای جهان و المپیک از کوبا تن به شکست داد و علیرضا نجاتی نیز در ۶۰ کیلوگرم با شکست در دور نخست حذف شد.

به گزارش «شایانیوز»، در ادامه رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امین میرزازاده در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف میخان لوپز دارنده ۳ طلای المپیک و ۵ طلای جهان از کوبا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۸ بر صفر  شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

میرزازاده برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود لوپز به فینال باشد، در غیر اینصورت از دور رقابت‌ها کنار می‌رود. لوپز برای رسیدن به فینال در دیداری حساس به مصاف رضا کایالپ چهره عنوان‌دار کشتی جهان از ترکیه می‌رود.

میرزازاده پیش از این در دور نخست مقابل کیم مینسئوک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: فکر نمی کردم لوپز کوبایی به کشتی برگردد اما خیلی خوب برگشت و فینالیست می شود.

محمد بنا پس از شکست علیرضا نجاتی و امین میرزازاده در نخستین روز رقابت‌های کشتی فرنگی بازیهای المپیک توکیو  بیان کرد: آغاز رقابتها که برای ما که خوب نبود. اصلا فکر نمی کردم لوپز به کشتی برگردد اما  خیلی خوب بر گشت و به احتمال قوی  فینالیست شود. به نظرم  رقابت با رضا کایالپ راحت تر از این غول بی شاخ و دم باشد.

او در مورد انتظار پیروزی از  نجاتی گفت: طبیعتا ما هم انتظار داشتیم. امروز وزن کم کرد پس از آن با دکتر امیر ساسان و مربیان صحبت کردیم اما شرایطش برنمی گشت. یک مقدار هم بد غذا است و هر چیزی نمی تواند بخورد و بدنش دچار بهم ریختگی شد. ان‌شاءالله فردا نتایج بهتری بگیریم.  شرمنده مردم شدیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی