|

خبر نگران کننده استقلالی ها برای پرسپولیس

 استقلال - سپاهان

فرهاد مجیدی برای اینکه برچسب از دست دادن جامی دیگر بر پیشانی‌اش نچسبد بعید است که از تیمش بخواهد مقابل سپاهان به آب و آتش بزند.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های لیگ برتر به ایستگاه پایانی رسیده و دو تیم پرسپولیس و سپاهان این شانس را دارند تا جام قهرمانی را به دست بیاورند. پرسپولیس فعلا در جدول رده بندی ۲ امتیاز بیشتر از سپاهان دارد و اگر بازی برابر پیکان در آخرین هفته را ببرد قهرمان می‌شود.

به گزارش«شایانیوز»، سپاهان هم در شرایطی قهرمان می‌شود که پرسپولیس ببازد و خودش استقلال را ببرد. البته اگر پرسپولیس مساوی کند، سپاهان باید سه گل به استقلال بزند تا قهرمان شود. همین مورد باعث اختلاف نظر بین هواداران استقلال و پرسپولیس شده و این شایعه به راه افتاده که ممکن است استقلال در دیدار آخرش برابر سپاهان با ترکیب اصلی بازی نکند.

اگرچه استقلالی‌ها چنین موضوعی را رد کرده اند، ولی امروز «ایران ورزشی» در خبری مدعی شده استقلال قرار است در دیدار برابر سپاهان به چند بازیکن اصلی اش استراحت دهد. در بخشی از این گزارش آمده است: «مسائلی که در روز‌های اخیر درباره انجام بازی فیرپلی استقلال به دلیل بی‌اهمیت بودن این بازی از سوی پرسپولیسی‌ها مطرح شده نمی‌تواند موجب تهییج آنچنانی شود، چون فرهاد مجیدی اعلام کرده دوباره مانند بازی با نساجی از برخی بازیکنان کلیدی در ترکیب اصلی استفاده نخواهد کرد.

به این ترتیب باید منتظر حضور بازیکنانی بود که در دیدار با نساجی توانستند عملکرد درخشانی از خود بجا بگذارند. بازیکنانی مانند سینا خادم‌پور یا متین کریم‌زاده که عملکرد خوبی از خود بجا گذاشته‌اند. پرواضح است که تمام هوش و حواس فرهاد مجیدی به تقابل با امیر قلعه‌نویی است. دیداری که کمتر از یک هفته دیگر در تاریخ ۱۳ مرداد ماه برگزار خواهد شد و استقلال را وارد یک چالش سخت خواهد کرد. استقلال در آن بازی محکوم به کسب پیروزی است و چنانچه نتواند در آن میدان به نتیجه لازم برسد یک جام دیگر را هم از دست خواهد داد.

فرهاد مجیدی برای اینکه برچسب از دست دادن جامی دیگر بر پیشانی‌اش نچسبد روی آن بازی تمرکز خواهد کرد و بعید است که از تیمش بخواهد مقابل سپاهان به آب و آتش بزند. حتی ممکن است ستاره‌هایی که در بازی با نساجی به قائمشهر نرفتند، در این بازی هم در لیست استقلال قرار نگیرند و دوباره شرایط ویژه‌ای برای استقلال ایجاد شود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها