|

ساعت تاریخ و زمان بازی پرسپولیس و پیکان در هفته 30 پایانی لیگ برتر

پرسپولیس پیکان

پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف پیکان تهران می رود

لینک کوتاه کپی شد

در هفته پایانی لیگ برتر پرسپولیس صدرنشین به مصاف پیکان تهران می رود. این بازی جمعه 8 مرداد و از ساعت 21:15 شب در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود.

پرسپولیس در چه صورتی قهرمان لیگ می شود؟

پرسپولیس در صورت برتری در بازی آخر خود در استادیوم شهدای شهر قدس بدون در نظر گرفتن هر نتیجه‌ای قهرمان این فصل لقب خواهد گرفت و به افتخار تاریخی خود بابت دستیابی به پنجمین قهرمانی پیاپی (گلات) خواهد رسید. 

پرسپولیس در صورت توقف برابر پیکان باید چشم به بازی استقلال مقابل سپاهان بدوزد. جایی که تنها در صورت برد شاگردان محرم نویدکیا با اختلاف سه گل، آنها قهرمانی را از دست خواهند داد.

تارتار، ساقدوش بدشانس قهرمانی پرسپولیس!

به گزارش ورزش 3، شاید از بدشانسی مهدی تارتار است که در 3 فصل گذشته قهرمانی پرسپولیس باید بعد از دیدار با تیم های او رقم بخورد. در لیگ هجدهم در شرایطی که تارتار هدایت پارس جنوبی را برعهده داشت، در هفته آخر در جم باید مقابل پرسپولیسی قرار می‌گرفت که برای کسب جام سپاهان را پشت سر داشت. پارس جنوبی در آن سال یک تیم کاملا بحران زده و پرمشکل بود. مشکلات مالی پارس در لیگ هجدهم زبانزد خاص و عام شد و تارتار تیمی بحران زده که تا قبل از دیدار با پرسپولیس فقط 45 درصد دریافتی داشت را در هفته آخر به زمین فرستاد. با این حال زردهای جنوبی عملکرد خوبی داشتند اما مقابل ستاره های پرسپولیس با بدشانسی مغلوب شدند و سرخ پوشان در جم جشن قهرمانی برپا کردند.

فصل گذشته تارتار هدایت نفت مسجدسلیمان را در دست داشت و با این تیم بهترین نتایج تاریخ را کسب کرد. نفت با هدایت تارتار در دور رفت در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست داد اما در دور برگشت بار دیگر بدشانسی به سراغ سرمربی باتجربه اش آمد. آنها 4 هفته مانده به پایان مسابقات در مسجدسلیمان میزبان پرسپولیس بودند و این در صورتی بود که اگر سرخ ها برنده از زمین خارج می‌شدند قهرمانی شان در لیگ نوزدهم مسجل می‌شد. همین اتفاق هم رخ دادو پرسپولیس چهارمین قهرمانی متوالی را کسب کرد.

حالا برای سومین فصل متوالی دست تقدیر طوری رقم خورده که بازهم قهرمانی پرسپولیس در دیدار با تیمی مشخص می‌شود که هدایتش را مهدی تارتار برعهده دارد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها