|

فیروز کریمی چند جلسه محروم شد؟

فیروز کریمی

فیروز کریمی به یک جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. اشگاه تراکتور هم به ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

درخصوص تخلف فیروز کریمی سرمربی تیم تراکتور تبریز مبنی بر عدم حضور در جلسه مطبوعاتی در بازی آلومینیوم اراک و نظر به گزارش مقام رسمی اعضای کمیته انضباطی بدین شرح اعلام رای کردند:

به گزارش«شایانیوز»، حسب مقررات انضباطی و مقررات برگزاری مسابقات و بخشنامه های صادره وفق مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی فیروز کریمی را با توجه به صحبت‌های ایشان در جلسه مطبوعاتی بعد از مسابقه با تیم پرسپولیس که در آن با کلمات و جملات غیر اخلاقی و موهن موجبات تکدر خاطر جامعه فوتبال را فراهم آورده است مستحق تخفیف و تعلیق مجازات شناخته نشده و بر این اساس به یک جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود. باشگاه تراکتور نیز بابت این تخلف مستند به ماده ۵۰ مقررات انضباطی ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی می‌گردد.

 این رای قابل اجرا و در مورد محرومیت قطعی و نسبت به جریمه نقدی ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است. ضمناً یادآوری می‌گردد وفق بند ۴ ماده ۳۱ مقررات انضباطی باشگاه تراکتور در پرداخت جریمه فیروز کریمی مسئولیت تضامنی دارد.

منبع: فدراسیون فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها