|

لحظه برد دراماتیک کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی و مربی اش + ویدئو

کیمیا علیزاده و ناهید کیایی

ناهید کیانی در دور اول رقابت‌های تکواندو المپیک نتیجه را به علیزاده واگذار کرد علیزاده بعد از برد کیانی و مربی سابقش را در آغوش گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

 کیمیا علیزاده و ناهید کیانی ساعت ۵٫۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه سوم مرداد به مصاف هم رفتند. زمان برگزاری این مسابقه در ژاپن ساعت ۱۰ صبح بود. مسابقه علیزاده و کیانی، اولین مسابقه‌ای است که امروز برگزار شد. در ابتدای این بازی اختلاف تنها دو امتیاز بود و حتی به یک اختلاف نیز رسید اما در ادامه بازی عملکرد بهتر علیزاده و اخطارهای کیانی باعث شد نتیجه به سود علیزاده رقم بخورد.

گزارش ویژه:  کیمیا علیزاده منفور یا محبوب؟!

به گزارش«شایانیوز»، مسابقه علیزاده و ناهید کیانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. زیرا دو تکواندوکار ایرانی در مقابل هم قرار گرفتند که یکی از تیم پناهجویان در المپیک شرکت کرد و دیگری از تیم ایران. اگرچه به هم رسیدن این دو تکواندوکار ایرانی بعید بود اما در آخرین تغییراتی که صورت گرفت ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران با داشتن رنکینگ آخر در میان ۱۷ نفر این وزن و کیمیا علیزاده با داشتن رنکینگ ۱۶، در دور نخست مسابقات این وزن مقابل هم قرار گرفتند. کیمیا علیزاده صبح امروز بعد از برد مقابل ناهید کیانی او و مربی سابقش را در آغوش گرفت.


پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مربی مرد؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها