|

موضوع جلسه ویژه مددی با بازیکنان استقلال چه بود؟

احمد مددی

در جلسه ای که میان مددی و بازیکنان استقلال برگزار شد، نفرات باتجربه گلایه های خود از وضعیت مالی باشگاه را بیان کردند.

لینک کوتاه کپی شد

اردوی استقلالی ها عصر شنبه پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت. اعضای تیم آبی پوش پایتخت عصر امروز ساعت 17 در مجموعه ورزشی انقلاب حضور یافتند تا آماده سفر به قائمشهر شوند. این در حالی بودند که استقلالی ها طی روزهای گذشته و بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان هیچ تمرینی را انجام نداده بودند.

به گزارش«شایانیوز»، در این شرایط کادرفنی به دنبال این بود تا بازیکنان حداقل قبل از بازی با نساجی مازندران یک جلسه تمرین کنند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، که بازیکنان اعلام کردند تا زمانی که با مدیرعامل باشگاه درباره مسائل مالی صحبت نکنند، حاضر نیستند به قائمشهر هم بروند. در این شرایط احمد مددی مدیرعامل استقلال هرطور شده خودش را به مجموعه ورزشی انقلاب رساند تا بازیکنان و کادرفنی صحبت کند.

در جلسه ای که میان مددی و بازیکنان برگزار شد، نفرات باتجربه گلایه های خود از وضعیت مالی باشگاه و همچنین اختلاف زیاد در پرداختی ها را بیان کردند و خواهان اصلاح آن شدند. بازیکنان همچنین موضوع رساندن دریافتی شان به 70 درصد را مطرح کردند و خواهان آن شدند تا بازهم به حساب شان پول واریز شود.

مددی بعد از شنیدن صحبت های بازیکنان از آنها خواست تا تمرکزشان را روی بازی فردا با نساجی بگذارند و البته تعهد داد که بعد از بازگشت تیم به قائمشهر در جلسه ای که در باشگاه برگزار می کند، درباره همه اختلاف حساب ها به بازیکنان توضیح بدهد و در راستای حل مشکلات گام بردارد.

بعد از شنیدن صحبت های مدیرعامل، بازیکنان استقلال روی تضمین او برای اصلاح روند مالی و افزایش پرداختی حساب باز کرده و حاضر شدند راهی قائمشهر شوند تا مقابل نساجی مازندران قرار بگیرند. البته اعضای استقلال یک جلسه تمرین نیز بعد از صحبت با مدیرعامل انجام دادند و سپس با اتوبوس به شمال کشور سفر کردند.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها