|

مقصد احتمالی ایکاردی مشخص شد

به نظر می رسد که به احتمال فراوان مائورو ایکاردی راهی یوونتوس خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، پاری‌سن‌ژرمن تا به اینجای نقل و انتقالات سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده و ستاره هایی نظیر جان لوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم، سرخیو راموس و اشرف حکیمی را به خدمت گرفته است؛ موضوعی که احتمالاً باعث خواهد شد آنها به فروش برخی از ستاره‌های خود احتیاج داشته باشند.

مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن یکی از بازیکنان تیم فرانسوی محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد بیش از هر ستاره دیگری به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است. ایکاردی در سال 2019 ابتدا به صورت قرضی از اینتر راهی پارک دو پرنس شد و سپس PSG قرارداد او را به شکل دائمی در آورد اما تعدد مهره های هجومی پاریسی ها باعث شده که خیلی به این مهاجم آرژانتینی بازی نرسد.

البته در قرارداد پاری‌سن‌ژرمن با اینتر یک بند 15 میلیون یورویی وجود دارد که به واسطه آن باشگاه فرانسوی در صورت فروش ایکاردی باید این مقدار پول را به نراتزوری بپردازد؛ با این حال چنین بندی نیز باعث نشده که شایعات در رابطه با جدایی این بازیکن و احتمال پیوستن او به یوونتوس کاهش پیدا کند و از طرفی فوت مرکاتو او مدعی شده که طی روزهای گذشته مکس آلگری به نزدیکان ایکاردی اطلاع داده که دوست دارد این مهاجم را در تیمش داشته باشد.

همچنین انتشار یک پست توسط واندا نارا، همسر و مدیربرنامه های مهاجم آرژانتینی، در اینستاگرام که پیراهنی شبیه لباس یوونتوس را بر تن دارد، باعث شده که شایعات انتقال این بازیکن به بیانکونری قوت بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها