|

مدافع برزیلی تیم فصل بعد رونالدو را فاش کرد

دانیلو، هم تیمی برزیلی کریستیانو رونالدو فاش کرد او فصل بعد نیز در یوونتوس باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، فقط یک سال از قرارداد فعلی کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس باقی مانده و در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال تابستانی این ستاره 36 ساله و پرتغالی به تیم هایی چون منچستریونایتد و پاری سن ژرمن منتشر شده است. یوونتوس در صورت حفظ و البته عدم تمدید قرارداد با رونالدو شاهد جدایی رایگان او در تابستان سال آینده خواهد بود. به نظر می رسد رونالدو خواستار تمدید یک ساله قرارداد خود شده، اما یوونتوس هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.

دانیلو و رونالدو قبل از انتقال به لیگ ایتالیا و باشگاه یوونتوس، دو فصل و بین سالهای 2015 تا 2017 در رئال مادرید در کنار یکدیگر بازی می کردند. حالا دانیلو فاش کرد رونالدو بازیکن مهمی در ترکیب بیانکونری محسوب شده و فصل بعد نیز در تورین بازی خواهد کرد.

دنیلو گفت: "حضور بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو در تیم برای ما بسیار مهم است، زیرا او گل های زیادی برای یوونتوس به ارمغان می آورد. رونالدو رفیقی صمیمی و عزیز برای من است و ما از زمان حضور در ترکیب رئال مادرید یکدیگر را می شناسیم. رونالدو فصل بعد هم با ما و در رختکن یوونتوس خواهد بود."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها