|

رونالدو به دنبال تحقیر آلمان بود!

دتمار هامان، بازیکن سابق تیم ملی آلمان به انتقاد از رفتار نمایشی کریستیانو رونالدو پرداخته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، در اواسط نیمه اول دیدار آلمان برابر پرتغال بود که کریستیانو رونالدو با حرکتی نمایشی در برابر آنتونی رودیگر توپ را به هم تیمی خود پاس داد. پرتغال در این لحظه با یک گل از حریف پیش بود و دتمار هامان معتقد است این رفتار نمایشی رونالدو باعث افزایش انگیزه تیم ملی آلمان برای بازگشت به مسابقه شده است.

دتمار هامان گفت: "من فکر می کنم این کار بی معنی بود. او روی توپ اثرگذاشته ، وانمود می کند که می خواهد توپ را کنترل کند و بعد پشت پا پاس داده و به سمت دیگری نگاه می کند. البته این شگفت انگیز بوده و ما می دانیم که رونالدو می تواند چنین کارهایی انجام دهد. اما من فکر می کنم او به نوعی او حریفان را کوچک می شمارد.

در این لحظه بازی 0-1 بود و به نظر من این کار احمقانه است. بله، رونالدو در کنار لیونل مسی بهترین بازیکنان دنیا محسوب می شوند، اما این کار رونالدو مضحک بود. اگر از بازیکنان آلمان سوال کنید، آنها به شما خواهند گفت که نظرشان در مورد این حرکت چیست. آنها متوجه این موضوع شده بودند. اما من به شما می گویم، همه آنها می گویند که احتمالا این کار رونالدو انگیزه ای مضاعف برای تغییر اوضاع به ما داد. رونالدو با این کارها می خواهد به چه چیزی دست یابد؟ شاید بازگشت آلمان از این صحنه رقم خورد و از همینجا بود که همه چیز شروع شد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها