|

بحران در استقلال؛ تمام اعضای هیئت مدیره استعفا دادند!

بحران در استقلال، وارد مرحله جدیدی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

نهم خرداد بود که خبر استعفای سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت و حمیدرضا آصفی، مهدی عبدیان و حجت نظری به خاطر اختلافشان با احمد مددی از سمت خود کناره‌گیری کردند.

در شرایطی که آن‌ها به دنبال کنار گذاشتن احمد مددی از مدیرعاملی استقلال بودند، وزارت ورزش نه تنها با این درخواست مخالفت کرد بلکه استعفای اعضای هیات مدیره را هم رد کرد.

علی‌نژاد معاون وزیر ورزش – که دیروز مورد انتقاد شدید سرمربی استقلال قرار گرفت – در مصاحبه‌ای به تاریخ ۱۱ خرداد درباره اختلافات موجود در استقلال گفته بود: " اختلاف سلیقه‌ای بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد که منجر به استعفای آن‌ها شد و تلاشمان این است که با گفتگو این اختلافات را کمتر کنیم. "

نکته مهم صحبت‌های معاون سلطانی‌فر، حمایت از مدیرعامل استقلال بود:" اتفاقی برای مددی رخ نداده است و فقط با استعفای اعضای هیئت مدیره مخالفت کردیم؛ اما شرایط را برای ادامه کار مددی فراهم می‌کنیم.

حالا و با گذشت حدود سه هفته از آن اتفاقات، خبر استعفای مجدد سه عضو هیات مدیره استقلال روی خروجی کانال‌های نزدیک به باشگاه استقلال قرار گرفته است.

شرایط با سه هفته گذشته هیچ تفاوتی نکرده و اختلاف هیات مدیره با احمد مددی حل نشده و آن‌ها در اعتراض به عدم برکناری مددی از مدیرعاملی استقلال، تصمیم به استعفای مجدد گرفته و مدعی شده‌اند که دیگر و تحت هیچ شرایطی به استقلال برنمی‌گردند.

امروز صبح هم یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره صحبت‌های دیروز مجیدی، اعلام کرد که تمام موارد لازم را به اطلاع وزارت ورزش رسانده و بیشتر از این حرفی برای گفتن ندارد.

حالا باید دید وزارت ورزش به استعفای مجدد سه عضو هیات مدیره چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا به مانند دفعه گذشته با استعفای آصفی و عبدیان و نظری مخالفت خواهد کرد یا اینکه اتفاقات جدیدی در انتظار استقلال خواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها