|

بمب نقل و انتقالات در استقلال؛ استوری معنادار سعید عزت اللهی!

استقلال در حالی خود را برای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند که به شدت نیاز به جذب یک هافبک میانی و هافبک دفاعی دارد.

لینک کوتاه کپی شد
سعید عزت اللهی که به دلیل بازی در تیم های گمنام اروپایی تیم ملی دور مانده، بدش نمی آید با حضور مجدد در فوتبال ایران و ویترین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که هر هفته بازیهایشان پخش زنده دارند، بار دیگر به پیراهن تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ برسد چرا که هر بازیکنی به خوبی می داند که حضور با تیم ملی هر کشور ولو به عنوان نیمکت نشین، قیمت او در مارکت فوتبال جهان را افزایش خواهد داد و پیشنهاد بهتری برای او خواهد رسید و اگر برخی لژیونرهای ناموفق در سالهای اخیر در فصل آتی به ایران بازگشتند تعجب نکنید. مهدی ترابی و شهریار مغانلو نیز با همین ذهنیت در سال منتهی به جام جهانی به پرسپولیس پیوستند.
 
ماجرای شایعه حضور سعید عزت اللهی در استقلال نیز از آنجا آب می خورد که دوست صمیمی او به نام شاهین اعتباری که واسطه انتقال سعید مهری از تراکتور به استقلال بود با قلب آبی به استقبال حضور سعید در استقلال رفته و چندی پیش نیز سعید مهری سیگنالی مبنی بر حضور عت اللهی در استقلال صصادر کرده بود. حال باید منتظر ماند و دید آیا استقلال می تواند عزت اللهی را به تیمش اضافه کند یا خیر؟ گفتنی است شاهین اعتباری نقش موثر در استقلالی شدن محمد نادری نیز ایفا کرد.
 
منبع: دنیای معدن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی