|

بهترین ترکیب پرسپولیس برای بازی سوپرجام

با توجه به شرایط پیش آمده برای پرسپولیس قبل از بازی با تراکتور در سوپرجام ممکن است ترکیب اصلی تیم در این بازی دستخوش تغییراتی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ایران ورزشی، پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن که آخرین بازی رسمی‌اش بوده با ترکیب حامد لک، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه به میدان رفت.

در آن بازی سیدجلال حسینی محروم بود که حالا به ترکیب باز خواهد گشت و جای کمال کامیابی‌نیای مصدوم را می‌گیرد. همچنین با مصدومیت وحید امیری به احتمال بسیار زیاد سعید آقایی جای او را در دفاع چپ خواهد گرفت اما شاید بقیه نفرات در سوپرجام هم فیکس باشند.

البته شرایط ملی‌پوشان در بازی کردن‌شان مقابل تراکتور تأثیر دارد. در واقع کادر فنی باید شرایط ترابی، نعمتی، نوراللهی و سرلک را بسنجد و ببیند از کدام یک از آنها می‌تواند با بهترین کیفیت در سوپرجام استفاده کند. در مرکز زمین البته کار یحیی سخت است و احتمالاً مجبور می‌شود هم به نوراللهی هم سرلک بازی بدهد چرا که فقط محمد شریفی جوان را به عنوان بکاپ در این پست در اختیار دارد.

سیامک نعمتی اما شاید بتواند بیرون بنشیند چرا که در دفاع راست مهدی شیری با تیم بوده و برعکس نعمتی در شرایط مسابقه است. در پست هافبک راست به احتمال فراوان ترابی بازی خواهد کرد و اگر شرایط بازی نداشته نعمتی یا عالیشاه گزینه هستند.

در پست هافبک چپ هم احسان پهلوان گزینه نهایی است. خط حمله همان جایی است که دست یحیی پر به نظر می‌رسد. با بازگشت مغانلو به تمرینات و آماده شدن مهدی عبدی حالا رقابت سختی بین این دو بازیکن و عیسی آل‌کثیر برای بازی کردن شروع شده ضمن اینکه امید عالیشاه هم می‌تواند مهاجم باشد و در نهایت کادر فنی باید دو نفر از این بازیکنان را انتخاب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها