|

واینالدوم: افتخار می کنم کاپیتان تیم هلند هستم

کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند معتقد است یارانش با شایستگی برنده بازی با اوکراین شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، شب گذشته هلندی ها لحظات سختی را در بازی با اوکراین تحمل کردند تا توانستند ۳ بر ۲ برنده نخستین بازی در جام ملت های ۲۰۲۰ شوند.

هلند که در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا آمستردام از گروه C پذیرای اوکراین بود، در نیمه اول با تساوی بدون گل به کارش خاتمه داد.

اما در ۴۵ دقیقه دوم با دو گل واینالدوم ۵۲ و وگهورست ۵۸ از میهمانش پیش افتاد.با این حال تیم تحت امر آندری شوچنکو توانست در دقایق ۷۵ و ۷۹ توسط یارمولنکو و یارمچوک ۲ گل بزند و به بازی برگردد.

البته دنزل دومفریس، بازیکن هلند در دقیقه ۸۵ تیر خلاص را با گلی که زد، رها کرد و باعث برتری ۳ بر ۲ نارنجی پوشان شد.

واینالدوم، کاپیتان تیم میزبان بازی و بازیکنی که چند روز قبل با پاری سن ژرمن فرانسه به توافق رسید، به شبکه NOS هلند گفت: افتخار می کنم فرمانده این گروه هستم. ما موفق شدیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: اگر مروری بر بازی داشته باشیم، می بینیم که در کل خوب بودیم اما در ۱۰ دقیقه موقعیت های زیادی را از دست دادیم و در نقطه مقابل ۲ گل نیز دریافت کردیم.

بازیکن سال های اخیر لیورپول انگلیس ادامه داد:در واقع همه عصبی و ناراحت بودند. به خصوص بعد از دریافت گل دوم چون دنبال توپ می گشتیم و در همان حال ، خوشبختانه گل هم زدیم.

واینالدوم در مورد دومفریس که گل پیروزی لاله های نارنجی را زد، نیز عنوان کرد:آنچه دنزل انجام داد، عالی بود. نیمه اول بیشتر از یک موقعیت فرصت داشت. اما اوضاع به طور کلی برای او و تیم خوب پیش نرفت. خوشحالم که در پایان، یک گل مهم زد تا شب فراموش نشدنی را برای خود و تیم ملی رقم بزند.

با انجام مسابقات دور نخست گروه C، اکنون اتریش و هلند هریک ۳ امتیاز دارند  و در رده های اول و دوم قرار گرفته اند. اوکراین و مقدونیه شمالی بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.

تیم هلند پنجشنبه در دومین بازی خود با اتریش دیدار می کند و از همین گروه  اوکراین با مقدونیه شمالی مصاف خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها