|

خبرهای خوش برای هواداران سرخپوشان پایتخت | عکس

با توجه به این که قرارداد چند بازیکن پرسپولیس در پایان این فصل تمام می شود و قرارداد مهدی شیری و امید عالیشاه هم به زودی تمدید خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

سرخپوشان پایتخت پس از دوره فشرده مسابقات داخلی و آسیایی، حالا باتوجه به آغاز مسابقات ملی در تعطیلات به سر می‌برند و فرصت استراحت را پیدا کرده‌اند. اما برخلاف بازیکنان و اعضای کادرفنی، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا با حل مشکلات مالی، به استقبال نقل و انتقالات خود بروند.

یکی از اهداف باشگاه پرسپولیس تمدید با بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید؛ احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه و مهدی شیری پنج بازیکنی هستند که برای لیگ بیست و یکم قراردادی با پرسپولیس ندارند. نوراللهی و کنعانی که پیشنهاداتی از قطر را در جیب خود می‌بینند، اکنون در اردوی تیم ملی هستند و به همین خاطر امکان تمدید قرارداد با آن‌ها نیست، اما دو بازیکن دیگر با دعوت دوباره باشگاه پرسپولیس مواجه شده‌اند.

احتمال دارد در روز‌های آینده باشگاه پرسپولیس مراحل مذاکره با امید عالیشاه و شیری را انجام دهد تا این دو در پرسپولیس ماندنی شوند. عالیشاه از لیگ سیزدهم در پرسپولیس حضور دارد و به جز یک دوره کوتاه سربازی، همیشه پیراهن قرمز‌ها را برتن داشته و کاپیتان دوم این تیم محسوب می‌شود.

پیش از این سیامک نعمتی و مهدی عبدی قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کردند و به نظر می‌رسد برنامه باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد دو ساله با بازیکنان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها