|

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس - الوحده

کارشناس داوری فوتبال ایران قضاوت داور دیدار برگشت پرسپولیس - الوحده را مطلوب توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید مظفری‌زاده درباره قضاوت ایلگیزِ ازبکستانی در دیدار پرسپولیس و الوحده امارات اظهار داشت: در دقیقه 14 داور به درستی خطای مدافع الوحده در پشت محوطه را اعلام و کارت زرد نیز به درستی به این بازیکن داده شد. در دقیقه 20 اعتراض شهریار مغانلو بی‌مورد بود و داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت. همچنین در دقیقه 27 اعلام خطا در پشت محوطه جریمه پرسپولیس به درستی اعلام شد.

وی ادامه داد: در نخستین دقیقه وقت اضافه نیمه اول مهاجمان پرسپولیس اعتقاد داشتند که بازیکنان حریف در هنگام ضربه سر خطا کرده‌اند که این اعتراض نیز بی‌مورد بود. در آخرین دقایق نیمه اول داور در برخورد ترابی و بازیکن اماراتی به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد که ما در تصاویر دیدیم ترابی مرتکب تخلفی که کارت زرد بگیرد، نشد و این بازیکن اماراتی بود که تخلف کرد.

این کارشناس داوری درباره صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند باید داور برای آنها پنالتی می‌گرفت؛ ‌عنوان کرد: در دقیقه 62 احسان پهلوان در حال ورود به محوطه جریمه تعادلش را با درگیری با بازیکن الوحده از دست داد ولی تصمیم داور برای ادامه بازی صحیح بود. در دقیقه 72 خطا‌های متوالی مدافعان الوحده روی بازیکنان پرسپولیس، داور را مجاب کرد که یکی از بازیکنان الوحده را با کارت جریمه کند. در دقیقه 75 نیز به درستی وحید امیری کارت زرد گرفت. در دقیقه 82 داور مطابق با قانون بازیکن الوحده  را به دلیل تکل خشن روی شجاعی با کارت قرمز جریمه کرد.

مظفری‌زاده یادآور شد: به طور کلی می‌توانم بگویم که تیم داوری این بازی قضاوت خوبی داشتند و اشتباه تاثیرگذاری مرتکب نشدند.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی