|

سرمربی النصر: حق ما پیروزی بود

«مانو منزس» سرمربی نماینده عربستان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در ابتدا فولاد از ما بهتر بود اما در ادامه توانستیم سوار بازی شویم.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض برابر تیم النصر عربستان صف‌آرایی کرد و در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.  «مانو منزس» سرمربی نماینده عربستان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در ابتدا فولاد از ما بهتر بود اما در ادامه توانستیم سوار بازی شویم. حق ما بیشتر از یک امتیاز بود. بازی فیزیکی و درگیرانه بود. بازیکنان حریف بیشتر زمان بازی را با انداختن خود تلف می کردند و داور توانایی این را داشت که مانع این کار شود. 

وی ادامه داد: با اینکه موقعیت های زیادی بدست آوردیم اما در حمله و گل زدن مشکل داریم و گل فولاد نیز بر روی یک ضد حمله به ثمر رسید و بعد از آن فشار تیم ما باعث شد موقعیت های زیادی بدست آوریم.  سرمربی النصر عربستان تصریح کرد: فولاد سعی داشت ما را از ریتم بازی خارج کند و تا حدودی موفق بود. ما توانایی پیروزی در این بازی را داشتیم و امیدوارم در دیدار برگشت به این امر دست پیدا کنیم تا مسیر صعود ما به مرحله بعدی هموار شود.

منبع: ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها