|

انقلاب روسی آبی‌ها/ ۱۱ بازیکن قربانی خرید یک ستاره

باشگاه‌های بزرگ اروپایی از هر ترفندی که شده استفاده می‌کنند تا ارلینگ هالند راضی به حضور در تیم‌شان شود.

لینک کوتاه کپی شد

تبلیغات و بازارگرمی روی پدیده نروژی آن‌قدر وسیع بود که یک مشتری جدید برایش پیدا شد. در خبری جدید چلسی هم به صف مشتریان ارلینگ هالند پیوسته و قرار است برای جذبش به طور عجیب غریبی در بازار تحرکاتش را آغاز کند. 

این‌طور که پیداست و در خبرها آمده، چلسی آماده فروش ۱۱ بازیکن برای تأمین بودجه مورد نیاز ارلینگ در این تابستان است. هالند در حال حاضر از چندین تیم بزرگ اروپا از جمله منچستریونایتد، بارسلونا، منچسترسیتی و رئال‌مادرید پیشنهاد دارد. انتظار می‌رود چلسی برای خرید یک مهاجم در بازار حضور داشته باشد و به دلیل ناکامی امسال در گلزنی امیدوار است که هالند را به خدمت بگیرد تا این مشکل برای فصل آتی حل شود.

آبی‌پوشان در دوران مربیگری توماس توخل عملکرد خوبی داشته‌اند و حاضرند چندین بازیکن خود را در این تابستان بفروشند تا راه برای جذب ستاره دورتموند باز شود. 

انقلاب چلسی برای هالند

فرم خوب هالند در این فصل توجه چندین باشگاه را به خود جلب کرده و تعجبی ندارد که او در تابستان در کانون مذاکرات باشگاه‌ها قرار گیرد. اگرچه بند آزادسازی او به مبلغ ۶۵ میلیون پوند در تابستان ۲۰۲۲ به اجرا در می‌آید اما بعضی باشگاه‌های متمول مایل هستند ریسک کند و به دلیل درخشش چشمگیرش، قرارداد او را با مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند به امضا برساندند. تعجبی ندارد که یکی از این باشگاه‌ها چلسی باشد. 

۱۱ بازیکن در خطر فروش

چلسی در سال ۲۰۲۰ یک تابستان پرشور و هیجان داشت اما برخی از خریدهای آنها هنوز تأثیر چندانی نداشته‌اند. امثال تیمو ورنر و کای هاورتس با تیم ناهماهنگ بوده‌اند، در حالی که کریستین پولیشیچ مصدومیت‌های متعدد داشته و توانایی مورد انتظار همگان را ارائه نکرده است. اگرچه انتظار نمی‌رود چلسی بازیکنان فوق را به هر طریقی بفروشد اما جدایی‌شان به هر حال دور از ذهن نیست. از طرفی به احتمال زیاد توخل و آبراموویچ می‌توانند برخی از بازیکنان خود را که کاملاً از آنها ناامید شده‌اند، بفروشند تا پول هالند را جذب کنند. خریدهای گران‌قیمتی مانند کپا گلر اسپانیایی و تیمو باکایوکو در این تابستان گزینه‌های اصلی فروش هستند. فیکایو توموری نیز یکی دیگر از خروجی‌هاست که تاکنون در این فصل به صورت قرضی در آث میلان همه‌ را تحت تأثیر قرار داده است. او اگرچه احتمالاً می‌تواند آینده خوبی در باشگاه چلسی داشته باشد اما ممکن است به دلیل بند آزادسازی ۲۵ میلیون پوندی‌اش مقامات چلسی راضی به فروشش شوند. بازیکنان دیگری همچون امرسون، داویده زاپاکاستا و مارکوس آلونسو نیز می‌توانند در این لیست قرار بگیرند و به فروش برسند. مخصوصاً آخری که به دنبال عملکرد چشمگیرش در این فصل، رقمش بالاتر هم رفته است. راس بارکلی بازیکن دیگری است که از ریتم افتاده و به طور مداوم موفق نیست. بعد از پایان دوره قرضی‌اش در استون‌ویلا بعید است ملی‌پوش انگلیس گزینه بازگشت به چلسی باشد و به احتمال فراوان در تابستان امسال به طور دائمی فروخته خواهد شد. 

همه این بازیکنان یا بعضی از آنها می‌توانند قربانی سیاست روسی آلمانی آبراموویچ و توخل برای خرید هالند باشند. 

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها