|

زوج نیمار و مسی در بارسا یا پاریس

نیمار و مسی دوست دارند دوباره هم‌تیمی شوند، ولی مشخص نیست این اتفاق در بارسلونا خواهد افتاد یا در پاری‌سن‌ژرمن.

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به فصل تابستان حواشی نقل و انتقالاتی به سراغ ستاره برزیلی هم آمد. گفته می‌شود نیمار تغییر عقیده داده و اکنون به دنبال بازگشت به بارسلونا برای پیوستن دوباره به لیونل مسی است. ستاره جنجالی برزیلی مذاکرات تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن را متوقف کرده است. دلیل این تأخیر هم به دوستش لئو مرتبط می‌شود. ظاهراً گزارش‌ها از کاتالونیا حاکی از این است که مسی ممکن است در اسپانیا بماند و نظرش را درباره جدایی تغییر دهد. طبق اعلام مارکا، نیمار پیام داده اگر مسی حضور خود در بارسلونا را تمدید کند، مایل است به نوکمپ برگردد. 

PSG از بارسا رکب می‌خورد؟

اگر مسی در نهایت به ماندن در بارسا ادامه دهد، آن‌وقت کار PSG برای نگه داشتن نیمار بسیار مشکل خواهد شد. این بازیکن برزیلی چندوقتی است که دلش هوای بازگشت به نوکمپ را کرده و می‌خواهد پس از حضور پرفراز و نشیب در پاری‌سن‌ژرمن، دوباره خاطرات حضور در بارسلونا بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ را تکرار کند. البته او دوست دارد تا دوباره با مسی متحد شود و این خاطرات را به طور مشترک از نو بسازد. 

علاقه نیمار به بازگشت به بارسا کنار مسی

دسامبر سال گذشته بود که درباره خروج قریب‌الوقوع مسی از بارسلونا صحبت شد. همان موقع بود که نیمار در مصاحبه‌ای تمایل خود به بازی دوباره در کنار مسی را علنی کرد: «آنچه بیشتر از همه می‌خواهم این است که دوباره با مسی بازی کنم تا بتوانم از حضور در زمین کنار او در زمین لذت ببرم. من می‌خواهم دوباره کنار لیونل بازی کنم و احتمال می‌دهم که فصل آینده باید این کار را انجام دهیم.»

پیچیدگی‌های قرارداد مسی و نیمار

اگر فکر می‌کنید حضور مجدد مسی و نیمار کنار هم به اندازه صحبت‌های بازیکن برزیلی آسان است، سخت در اشتباهید. برای قرار گرفتن مسی و نیمار در بارسا این باشگاه باید هزینه‌های سنگینی را متحمل شود. همین حالا مسی با پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی در ارتباط است. از قرارداد نیمار با باشگاه پاریسی هم فقط یک سال باقی‌مانده است. تیم متمول فرانسوی می‌خواهد به سرعت نیمار را به یک قرارداد طولانی‌تر وصل کند. 

نیمار و مسی در پاریس؟

اگرچه نیمار سال گذشته گفت دوست دارد با مسی در بارسا بازی کند اما شاید این اتفاق به نوعی دیگر تکرار شود. می‌دانیم که پاریسی‌ها برای جذب مسی و تمدید با نیمار پول بیشتری نسبت به بارسا در دست دارند. بنابراین این فرضیه را اصلاً شوخی نگیرید که نیمار و مسی را در پاریس با هم ببینید! اینکه آیا این دو نفره دوباره برای همان تیم یعنی بارسا بازی می‌کنند یا اینکه در پاری‌سن‌ژرمن فصل دوم حضورشان کنار هم را رقم می‌زنند، باید تا تابستان برایش منتظر ماند. 

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها