|

بازیکن معروف چرا پرسپولیسی نشد؟

هافبک باتجربه تیم سپاهان به انتشار یک ویس از فرهاد مجیدی که سال گذشته اتفاق افتاد واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا حسینی هافبک سپاهان در گفت‌وگو با برنامه نوروز فوتبالی صحبت‌هایی را درباره شرایط تیمش و برخی مسائل دیگر انجام داد که بخش‌های مهم آن را به نقل از ورزش سه در زیر می‌خوانید:

* لطف خدا از اول فوتبالم این بوده که در خدمت مربیان بزرگی باشم. از استاد مرحوم یاوری گرفته تا آقایان گل محمدی، مجتبی حسینی، امیرخان قلعه نویی، منصوریان، نمازی و ... تا الان که با آقای نویدکیا کار می‌کنم. افتخار شاگردی مربیان بزرگی را داشتم. آقای نویدکیا آرامش و متانت خاصی دارد. او اعتماد به نفس ویژه ای به بازیکنان می‌دهد. فراتر از یک مربی با بازیکنان رفیق هستند و سعی دارد با تعامل همه چیز را جلو ببرد و این کمک بزرگی به ما است. ایشان نوید یک سبک جدید را در فوتبال ایران می دهد.

* {ماجرای وویس فرهاد مجیدی} آن صدای ضبط شده را شنیدم. احترام خاصی برای آقای مجیدی قائلم. به عنوان یک مربی او نظرش را اعلام کرده و گفته که مرا نمی‌خواهد. به هر حال طبیعی است و این به سلیقه و بحث فنی مربی برمی‌گردد. برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم چون نظرش را گفته است. قبل از سپاهان من با استقلال و پرسپولیس و تراکتور مذاکرات جدی داشتم. با این حال جمع بندی ام این شد که به سپاهان بروم و از انتخابم راضی ام. مساله خاصی نیست و آقای مجیدی هم نظرش را گفته است.

* با تمام احترامی که برای فوتبالیست‌های دیگر قائل هستم. برای آقای سیدجلال حسینی هم احترام ویژه ای قائلم اما به نظرم سجاد شهباززاده بهترین بازیکن سال فوتبال ایران در سال ۱۳۹۹ بوده است. همه تلاشمان این است که سجاد در بهترین فرم خود باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها