|

واکنش کاپیتان سابق سپاهان به قهرمانی‌های پرسپولیس

هادی عقیلی، کاپیتان سابق تیم سپاهان اصفهان درباره مسائل مختلف فوتبال صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هادی عقیلی کاپیتان سابق سپاهان و بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی که در حال حاضر در آمریکا به سر می برد و مشغول گذراندن دوره های مربیگری است اظهاراتی را مطرح کرده که بخش‌های مهم آن به نقل از برنا به شرح زیر است:

* پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و قهرمانی‌های پشت سر هم نشان دهنده بار فنی بالای این تیم است. پرسپولیس در ایران و آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته و نمی‌توان گفت قهرمانی‌هایش شانسی بوده همانطور که قهرمانی‌های متعدد سپاهان اصلاً شانسی نبود و آنها امسال نیز از مدعیان جدی قهرمانی هستند.

* {کنار رفتنت از تیم ملی فنی بود یا غیر فنی؟} غیر فنی بود. متاسفانه همراه تیم ملی نبودم و بابت آن پشیمانم چون می توانستم کمی صبورتر باشم. در یکسال و اندی که با آقای کی روش بودم کاملا به من اطمینان داشت از لحاظ فوتبالی و به راحتی می توانستم دو جام جهانی بازی کنم و در جام ملت ها بازی کنم و بازی‌های ملی‌ام خیلی بالاتر باشد ولی به هر صورت آن اتفاق افتاد. من فکر می کنم با صبور بودن من می شد این موضوع اتفاق نیفتد ولی فنی و غیر فنی هر دو در فوتبال هستند.

* من دوست داشتم در تیم اروپایی خوب بازی کنم که این اتفاق نیفتاد.

* {شما را از نظر تیپ و نوع بازی با راموس مقایسه می‌کردند به خصوص با آن تل سفید که می‌زدید؟} واقعا می گویم اتفاقی بود ولی در آن زمان تیپ‌مان مشابه شده بود البته که راموس هم بسیار مدافع قوی بود و هست ولی او مدل موهایش را پشت سر هم تغییر داد و اگر می خواستم دنباله رو او باشم باید مدام مدل موهایم را تغییر می دادم ولی در آن مقطع و آن مدل یکسان شده بود.

* محال بود من و مهرداد حرف بزنیم و من نخندم همیشه حتی این اواخر قبل از فوتش زمانی که برایم وویس می گذاشت من می خندیدم و بسیار بسیار شیرین بود و من دوستش داشتم ولی خودش دیگر نیست. تنها چیزی که می توانم بگویم مهرداد برای من همیشه یادآور شادی است. برای من نبودن مهرداد و علی خیلی سخت است و با علی انصاریان بیشتر همبازی بودم تا مهرداد ولی علی چون خیلی جابجا شد و بعد به سینما رفت فقط گاهی یکدیگر را می دیدیم.  

* {بهترین مربی خارجی که به ایران آمده است} بی شک آقای کی روش و برانکو. 

* {بهترین جمله یک گزارشگر راجع به شما} دو گزارشگر بودند که که می گفتند هادی عقیلی برای سپاهان نعمتی است. اولین تیتری که از خودم در جراید دیدیم و من خبر نداشتم روزی بود که آزمون کنکور می دادم و آن روز برایم آوردند که نوشته بود علی پروین گفته بود: عقیلی بهترین جانشین برای هاشمی نسب است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها