|

سنگ بزرگ پیش پای گزینه استقلال

باشگاه شهر خودرو جهت صدور رضایتنامه مهاجم ۳۴ ساله خود برای باشگاه استقلال شرط سنگینی را گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

امین قاسمی نژاد مهاجم ۸ گله تیم شهرخودرو با باشگاه استقلال به توافق رسیده است. این بازیکن ۳۴ ساله تا پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر تحت قرارداد باشگاه مشهدی است و اکنون باشگاه شهر خودرو در پاسخ به مکاتبات باشگاه استقلال اعلام کرده است در صورتی که ۴ میلیارد تومان بابت جذب قاسمی نژاد به حساب این باشگاه واریز شود رضایتنامه مهاجم بابلسری خود را صادر خواهد کرد.

جالب است بدانید پیش از این  به خواسته مربیان باشگاه شهرخودرو شرط  تعویض سیاه یزدانی هم در کنار مبلغ مذکور وجود داشت ولی رحمتی بعد از صحبت با یک دوست مشترک خود با فرهاد مجیدی به نوعی کوتاه آمد و شرط صدور رضایتنامه سیاوش یزدانی که سال ۹۴ با سرمربی شهرخودرو در پیکان هم بازی بود برداشته شود.

بحث تغییر مالکیت باشگاه شهرخودرو قرار است در هفته جاری مشخص شود یکی از مشکلات موجود در پرونده انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال همین موضوع مشخص نبودن سرنوشت مالکیت باشگاه مشهدی است. اگر این باشگاه می‌خواست در روزهای گذشته رضایتنامه مهاجم خود را صادر کند مالک می‌توانست روی برداشت مبلغ رضایتنامه به حساب خود مدعی شود ولی مدیران استان که می‌دانند این باشگاه در فقر مالی به سر می‌برد منتظرند با تغییر رسمی مالکی گرد پول رضایتنامه مهاجم خود را به سیستم باشگاه تزریق کنند.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها