|

چه کسی راست می گوید؟ رشید مظاهری یا سعید عزیزیان

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال اتهامات جدیدی به دروازه‌بان این تیم زده است.

لینک کوتاه کپی شد

سعید عزیزیان که چند روز قبل در مصاحبه‌ای رشید مظاهری را متهم به توهین به او در حین تمرین کرده بود، امروز و در مصاحبه‌ای که با روزنامه گل داشته، حرفهای جدیدی زده است.

عزیزیان گفته است: مظاهری در طول فصل مشکلاتی داشت و من سرپوش می‌گذاشتم. هر جا بحثی بود یک طرف آن مظاهری بود. در بحث با های وب سر پیراهن بحث کرد و تمرکز خودش و تیمش را به هم زد. در بحث غذا هم تنها کسی که اعتراض داشت او بود و یکبار هم هنگام ناهار وقتی چند بازیکن دیر سر میز آمدند و وریا آنها را جریمه کرد، تنها کسی که اعتراض داشت، مظاهری بود.

عزیزیان در ادامه صحبتهایش سراغ اتفاقات قبل از بازی با مس رفسنجان رفته است: وقتی مظاهری متوجه شد جایی در ترکیب ندارد، من مشغول دیدن کار گلرهای جوان بودم که او سر و صدا کرد و گفت که چرا مرا نمی‌بینی؟ مظاهری این سابقه را در تیمهای دیگر هم داشت و جو تیم را به هم ریخت و بعد هم گفت پای من درد می‌کند و از تمرین بیرون رفت و روی پایش یخ گذاشت.

گویا صحبتهای حسینی با مظاهری هم تاثیری در تغییر وضعیت نداشته است. ادامه صحبتهای عزیزیان را بخوانید: با حسینی کار می‌کردم که به مظاهری گفت رشید جان فردا بازی داریم و این بحث‌ها را کنار بگذار چون تمرکز تیم به هم می‌خورد اما مظاهری دوباره بحث کرد و رفت بیرون و روی پایش یخ گذاشت و داشت از محل تمرین بیرون می‌رفت که پشت سر من بود و الفاظ رکیکی به من گفت.

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال در واکنش به اینکه مظاهری حرفهای او را قبول نکرده، گفته است: من شاهد دارم که او الفاظ رکیکی به کار برد. اگر کاری نکرده چرا عذرخواهی می‌کند؟ شاهدان آنجا بودند و به دادگاه می‌آیند و شهادت می‌دهند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها