|

دردسر شیرین گل‌محمدی ؛ انتخاب پرسپولیس جدید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس کار سختی برای انتخاب ترکیب خود در ادامه رقابت های لیگ برتر فصل جاری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که شرایط این تیم نسبت به نیم فصل اول کاملاً متفاوت است.

صدرنشین فعلی بیستمین دوره لیگ برتر برای دفاع از چهار قهرمانی متوالی خود در این مسابقات چاره‌ای جز ادامه موفقیت‌های خود ندارد. تیمی که در ابتدای فصل با جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، علی علیپور، کریستین اوساگونا و محسن ربیع خواه دست و پنجه نرم کرد با محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر در کوران رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبرو شد تا مشکلات این تیم در آستانه فینال آسیا به اوج برسد.

کمبود بازیکنی که باعث تغییر در پست برخی بازیکنان این تیم شد تا آنها در جدال با اولسان هیوندای کره جنوبی تن به شکست داده و حسرت کسب قهرمانی این مسابقات را همچنان بر دل هواداران خود بگذارد. لیست بازیکنان پرسپولیس پس از این بازی هم با رفتن بشار رسن دستخوش تغییر شد تا یحیی گل محمدی در بازی‌های بعدی خود در لیگ برتر فصل جاری با کمبود بازیکن در انتخاب ترکیب اصلی روبرو شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که شرایط این تیم نسبت به نیم فصل اول کاملاً متفاوت است.

مشکلات پرسپولیس در امر گلزنی و نبود بازیکن بازیساز در این تیم به همراه کمبود مدافع تبدیل به دغدغه اصلی کادر فنی سرخپوشان شد اما این تیم توانست با کسب ۶ برد متوالی در هفته‌های گذشته به صدر جدول بازگردد تا خط و نشان محکمی برای رقیبان همیشگی خود نظیر سپاهان اصفهان و استقلال تهران بکشد.

پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی مهدی ترابی را به لیست بازیکنان خود بازگرداند تا این تیم در بازیسازی و حضور هافبک تهاجمی مشکلات کمتری داشته باشد.

ترابی در حالی به جمع شاگردان یحیی بازگشت که در فصل گذشته بیشترین تاثیرگذاری را در بردهای پرسپولیس داشت. بازیکنی که با بازگشت خود سرمربی تیمش را مجبور به تصمیم گیری دشوار برای انتخاب ترکیب این تیم می‌کند.

یحیی برای بازی دادن به ترابی مجبور به کنار گذاشتن امید عالیشاه است. بازیکنی که پاس گل‌های او در فصل جاری کمک شایانی به این تیم داشته است.

پرسپولیس حدود یک ماه دیگر (از ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰) عیسی آل کثیر را به خدمت خواهد داشت و شهریار مغانلو را نیز در آستانه عقد قرارداد با این تیم می‌بیند تا هواداران خود را امیدوار به پایان عملکرد نامطلوب مهاجمان در امر گلزنی کند.

باید دید مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر چه ترکیبی را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر در نظر خواهد داشت تا بتواند با وجود بازیکنان جدید هم نتایج دو ماه گذشته خود را داشته باشد.

منبع:پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها