|

علیاری: پرسپولیس ما را غافلگیر کرد

مهاجم سایپا می‌گوید گل زودهنگام پرسپولیس اجازه نداد آنها برنامه‌هایشان را اجرا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

مجید علیاری درباره بازی پرسپولیس و سایپا اظهار کرد: مسابقه خیلی سختی داشتیم ولی به نظرم قبل از گل پرسپولیس، می‌توانستیم به گل برسیم، اما یک اشتباه برابر این تیم بزرگ کافی است تا گل بخورید و بازنده شوید. به نوعی غافلگیر شدیم و دیگر نشد به بازی برگردیم.

او ادامه داد: وقتی گل را دریافت کردیم، کارمان سخت‌تر شد و هرچقدر هم شوت زدیم و موقعیت خلق کردیم، به گل نرسیدیم. در دقایق آخر هم فشار بیشتری وجود داشت که در نهایت نتیجه به سود پرسپولیس رقم خورد. در مجموع بازی خوبی ارائه کردیم و کیفیت بالای خودمان را نشان دادیم.

مهاجم سایپا یادآور شد: اینطور نبود که مقابل پرسپولیس بزن زیرش بازی کنیم؛ عملکرد ما فنی بود که البته شانس هم نداشتیم و موقعیت‌هایمان یکی پس از دیگری هدر رفت. تمام تلاش ما گرفتن سه امتیاز بود، اما پرسپولیس هم تیم بزرگی است و در بهترین شرایط خود قرار داشت. ما در ابتدای بازی تمرکزمان روی دفاع و ایجاد حمله در ادامه مسابقه بود که خیلی زود گل خوردیم و برنامه ما تغییر کرد.

مجید علیاری ضمن ابراز امیدواری از بازگشت سایپا به شرایط خوب گذشته عنوان کرد: با یک برد وضعیت ما تغییر می‌کند و جایگاه بهتری به دست می‌آوریم. امید زیادی داریم و تمام تلاشمان ر ا انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. باید تلاش کنیم تا نتیجه‌ای در خور شان سایپا به دست آوریم.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها