|

عزیزیان: از مظاهری شکایت می ‌کنم

رشید مظاهری در تمرین استقلال از الفاظ نامناسبی علیه من استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مربی مستعفی دروازه ‌بان ‌های استقلال گفت: رشید مظاهری در تمرین استقلال از الفاظ نامناسبی علیه من استفاده کرد که از آن نخواهم گذشت و به زودی طرح شکایت خواهم کرد. «سعید عزیزیان» امروز (سه‌شنبه) پس از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من به طور حتم از رشید مظاهری شکایت خواهم کرد.

وی افزود: او در تمرین استقلال از الفاظ نامناسبی علیه من استفاده کرد که از آن نخواهم گذشت و به زودی طرح شکایت خواهم کرد. مربی مستعفی دروازه‌بان‌های استقلال  خاطرنشان کرد: می‌خواستیم در محل تمرین استقلال حاضر شویم که به ما اعلام کردند به جای حضور در محل تمرین به باشگاه استقلال مراجعه کنید.

عزیزیان تصریح کرد: هر وقت رشید مظاهری احساس می‌کرد درون دروازه قرار نمی‌گیرد، حاشیه درست می‌کرد و می‌گفت چرا به من توجه نمی‌شودوی تاکید کرد: تمام این حرف‌ها و حاشیه‌هایی که مظاهری به وجود آورد، به گوش مدیران استقلال رسیده است و آنها می‌دانند او چه کارهایی کرده است.

مربی مستعفی دروازه‌بان‌های استقلال اعلام کرد: من در حال تمرین کردن با دروازه‌بان‌های استقلال بودم که رشید مظاهری از پشت سر به من ناسزا گفت و منتظر این بود تا واکنش نشان بدهم اما این کار را انجام ندادم تا خدای ناکرده حاشیه‌ای شکل نگیرد. عزیزیان اظهار داشت: از اول فصل، اختلافاتی وجود داشت که اجازه ندادم گسترش پیدا کند، اگر حرفی می‌زدم شرایط تیم به هم می‌ریخت و حاشیه‌ها آرامش استقلال را برهم می‌ریخت. وی در پایان گفت: بازیکن فوتبال باید حرفش را بزند، مظاهری می‌آید بی احترامی می‌کند و بعد می‌گوید کمرم درد می‌کرد. همه باید ببینند و بدانند او چه کاری کرده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها