|

دومینو در راه است: کلوپ در تیم ملی آلمان، جرارد در لیورپول

آینده استیون جرارد روی نیمکت بارسلونا به یواخیم لوو بستگی دارد! اما چطور ممکن است که چنین اتفاقی رخ بدهد؟

لینک کوتاه کپی شد

مدتهاست که احتمال جدایی لوو از تیم ملی آلمان مطرح است و حالا نشریه میرر گزارش داده است که فدراسیون فوتبال آلمان جانشین لوو را انتخاب کرده است. در حقیقت سرمربی تیم ملی آلمان تا بعد از جام جهانی 2022 قرارداد دارد اما در صورتی که در یورو موفق نشود احتمال جدا شدنش وجود دارد و کلوپ ممکن است که جای او را بگیرد.

از سویی لیورپول نیز تماس هایی با استیون جرارد اسطوره سرخ ها برای هدایت این باشگاه داشته است. در حقیقت جرارد در آستانه قهرمانی در لیگ اسکاتلند با گلاسکو رنجرز قرار دارد و مدتهاست که شایعه حضورش در تیم سابقش مطرح است. عملکرد خوب وی در اسکاتلند باعث شده تا یکی از جدی ترین گزینه های جانشینی کلوپ باشد اما شاید مدیران تیم سرخ پوش دست نگه دارند و سعی کنند که با عجله کمتری در مورد کلوپ تصمیم بگیرند. جرارد بعد از بازنشستگی خود از فوتبال در آکادمی لیورپول به عنوان مربی مشغول به کار شد و بعد از آن کارش را در گلاسکو آغاز کرد. لیورپول از سویی اطمینان دارد که جرارد برای مربیگری در لیگ انگلیس به هیچ گزینه ای جز آنفیلد فکر نمی کند.

بدین ترتیب می توان گفت که اگر لوو در یورو نتیجه نگیرد، کلوپ به جای وی هدایت تیم ملی آلمان را به عهده خواهد گرفت و در نتیجه جرارد نیز به لیورپول خواهد رفت.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها