|

پول یحیی در شهرخودرو پیش‌خور شد!

مهاجم ۱ متر و ۹۷ سانتی‌متری فصل گذشته شهر خودرو حالا با شکایت از این تیم مشهدی‌ها، عنابی‌پوشان را در آستانه یک بحران جدید قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که با تغییرات مالکیتی در یک ماه گذشته، شهر خودرو همچنان در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برد و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند هزینه باشگاه را تا پایان فصل از راه‌های مختلف و با جذب اسپانسر به دست آورند، ضمن آن‌که در تکاپو برای وصول رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی هستند تا با پول سرمربی سابق خود بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداختند، اخبار تازه‌ای از یک بحران مالی جدید به گوش می‌رسد.

چرا که میراسلاو اسلاوو مهاجم اوکراینی فصل گذشته شهر خودرو که با نظر مجتبی سرآسیایی با قراردادی ۲.۵ ساله به این تیم آمد و تنها در پنج مسابقه (چهار دیدار لیگ برتری و یک دیدار لیگ قهرمانان آسیا) به صورت تعویضی و در مجموع حضوری ۸۲ دقیقه در زمین داشت، از عنابی‌پوشان مشهدی به فیفا شکایت کرده و حالا گویا پرونده در مرحله دادرسی قرار دارد و به زودی به باشگاه شهر خودرو ابلاغ خواهد شد. البته اسلاوو برای شهر خودرو هیچ فایده‌ای هم در زمین مسابقه نداشت و نه گلزنی برای این تیم داشت و نه در گلسازی مثمرثمر بود.

شکایت اسلاوو بابت ۴۰۰ هزار دلار مبلغ قراردادی‌اش است که به بعلاوه ۵۰ هزار دلار هزینه دادرسی، با قیمت روز دلار باشگاه شهر خودرو را بیش از ۱۱ میلیارد تومان جریمه می‌کند که در توضیح بهتر باید گفت این مهاجم بی‌کیفیت اوکراینی که ورود پرحاشیه‌ای هم داشت و مشخص شد در کنار فوتبال، در حوزه مدلینگ هم فعالیت دارد، برای هر دقیقه بازیکن با پیراهن شهر خودرو ۱۳۷ میلیون تومان طلب دارد!

با این‌حال هر چند حق اعتراض برای باشگاه شهر خودرو وجود دارد اما با توجه به آن‌چه برای دیگر تیم‌ها رخ داده، بعید به نظر می‌رسد شانس پیروزی بالای برای مشهدی‌ها امکان‌پذیر باشد و مدیران این باشگاه برای فرار از محرومیت‌ها و جریمه بیشتر، باید در کنار پول رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی، منابع مالی دیگری را هم تامین کنند تا بتوانند پاسخگوی مطالبات مهاجم فصل گذشته خود باشند.

منبع:خبرآنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها