|

هالند: از لواندوفسکی خیلی چیزها یاد می گیرم

ارلینگ هالند همه بازی های روبرت لواندوفسکی را تماشا کرده و از وی چیزهای زیادی را یاد می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد
آرلینگ هالند با وجودی که تنها ۲۰ سال دارد، در خط حمله بورسیادورتموند خوش درخشیده تا جایی که مورد توجه تیم‌های بزرگ زیادی در قاره اروپا است.

در ماه‌های اخیر به خاطر عملکرد فوق العاده‌ای که او داشته، رسانه‌ها تخمین زده اند که ارزشی فراتر از ۱۰۰ میلیون یورو داشته، اما این مساله باعث نمی‌شود در فوتبال از بازیکن بزرگ دیگری که هم پستی او است، چیز یاد نگیرد.

هالند که مثل روبرت لواندوفسکی به عنوان مهاجم هدف در دورتموند و تیم ملی نروژ بازی می‌کند، از ستاره درجه یک لهستانی آنگونه که خودش می‌گوید و اعتراف دارد، نکته برداری می‌کند.

بازیکن بورسیا در این ارتباط در مصاحبه تلویزیونی با برنامه ویاپلی فوتبال نروژ گفت:لواندوفسکی فوق العاده است. واقعا شیفته فوتبال است. هروقت که من یک گل می‌زنم، به خود می‌گویم که به این گل، به او نزدیک‌تر شده ام. اما یک مرتبه او هتریک می‌کند و این کار گویی برایش چیزی عادی در زندگی اش است.

هالند افزود:او از همه نظر به خصوص تکنیک و کار‌های گروهی فوق العاده است. من خیلی چیز‌ها را از او یاد می‌گیرم. همه بازی‌های بایرن را تماشا می‌کنم و از بازیکنان آن‌ها به خصوص لواندوفسکی خیلی چیز‌ها فرامی گیرم.

در فصل جاری هالند ۱۷ گل برای دورتمود زده است.

در حالیکه لواندوفسکی با ۲۶ گل زده در صدر جدول گلزنان است.

منبع: فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی