|

گواردیولا: منچسترسیتی «مسی» و «رونالدو» ندارد

گواردیولا: بازیکنی در تیم نداریم که بتواند یک نفره بازی را به نفع ما تغییر دهد. ما مسی و رونالدو نداریم و باید به صورت تیمی بازی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شنبه شب در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر جزیره، تیم صدرنشین منچسترسیتی از تاتنهام میزبانی کرد و در ادامه عملکرد تحسین‌برانگیز خود به برتری سه بر صفر دست یافت تا بخت اصلی قهرمانی باشد.

«پپ گواردیولا» سرمربی محبوب سیتیزن‌ها پس از دست رفتن امتیازهای لیورپول و منچستریونایتد در خصوص بازیکنان خود و اراده آنان در این فصل، اظهار داشت: حاضر نیستم حتی یکی از بازیکنانم را از دست بدهم اما دوست دارم که یک فوق ستاره به تیم اضافه شود. 

وی ادامه داد: بازیکنی در تیم نداریم که بتواند یک نفره بازی را به نفع ما تغییر دهد. ما مسی، رونالدو، نیمار و امباپه نداریم و باید به صورت تیمی بازی کنیم. صادقانه می‌گویم؛ دوست دارم بازیکنی داشته باشم که در هر بازی چهار گل به ثمر برساند.

پِپ تصریح کرد: با این اوصاف در این فصل هیچ بازیکنی را کنار نمی‌گذارم. بارها از «فرناندینیو» کاپیتان تیمم تعریف و تمجید کرده‌ام چرا که او همیشه در زمین و بیرون از آن و در لحظه‌های سخت به تیم کمک می کند. 

سرمربی سیتیزن‌ها افزود: تیم‌ها و بازیکنان بزرگ، کیفیت خود را در لحظات سخت نشان می‌دهند. بازی کردن در لحظات خوب، آسان است و همه می توانند این کار را انجام دهند. ما در این فصل لحظات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. 

نتایج منچسترسیتی در این فصل پر فراز و نشیب بود اما این تیم تا کنون توانسته در ۱۶ بازی پیاپی پیروز شود. این تیم هم اکنون با ۵۳ امتیاز و با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی