|

یحیی گل محمدی متخصص نیمه مربیان دربی!

یحیی از سه بازی در دو بازی نیمه مربیان را برده و در یک بازی هم به تساوی رسیده تا نشان دهد متخصص نیمه مربیان دربی است.

لینک کوتاه کپی شد

دربی تهران برای سومین بار متوالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که سهم هر تیم دو گل بود. ثبت این نتایج در حالی اتفاق افتاد که در هر ۳ بازی بازیکنان تعویضی تأثیر مهمی در ثبت این نتایج داشتند اما این بار استقلال بود که پیش‌دستی کرد و با تعویض روی نتیجه بازی تأثیر گذاشت. 

در دربی برگشت لیگ نوزدهم پرسپولیس وقتی گل دوم را دریافت کرد، یحیی دست به تعویض‌های مهمی زد. او به طور همزمان در دقیقه ۵۸ نادری و رسن را به جای کامیابی‌نیا و انصاری وارد زمین کرد که حاصلش به تساوی کشاندن بازی بود. تیم یحیی در دربی نیمه‌نهایی جام ‌حذفی هم بعد از تعویض به خودش آمد و در بازی که باخته بود از حریف پیش افتاد. یحیی در این بازی دقیقه ۲۷ شیری را از زمین بازی خارج کرد و کمال کامیابی‌نیا را به زمین فرستاد و در ادامه تغییرات زودهنگام این بازی سیدجلال حسینی هم نیمه دوم را ندید و در ابتدای این نیمه جایش را به محمد نادری داد. ولی استقلال هم بیکار نبود و با آوردن زکی‌پور زمینه‌ساز تساوی این بازی شد که در پایان هم استقلال با ضربات پنالتی برد را به نام خودش ثبت کرد. دربی دوشنبه هم تعویضی‌ها حرف اول را زدند اما این‌بار تیم برنده بود که با تعویض‌هایش برگ برنده برای حریف رو کرد. قبل از دست به کار شدن یحیی، فکری ابتدا با تعویض احمد موسوی دفاع راست تیمش گل اول را دریافت کرد و با تعویض محمد نادری دفاع چپ تیمش گل دوم را خورد. البته فکری یک تعویض خوب هم داشت چون فرشید اسماعیلی که جانشین رضاوند شده بود، پاس گل تساوی دربی را در دقیقه آخر بازی با ضربه سر ارسال کرد.

نتایج تکراری تساوی سه دربی اخیر همگی روی تعویض مربیان رقم خورد و یحیی گل‌محمدی نقش اصلی را داشت. یحیی از سه بازی در دو بازی نیمه مربیان را برده و در یک بازی هم به تساوی رسیده تا نشان دهد متخصص نیمه مربیان دربی است. یحیی این بار گزینه مناسبی برای تعویض روی نیمکت نداشت ولی استقلالی‌ها به جای او تعویض دلخواهش را انجام دادند تا کمبود بازیکن پرسپولیس به چشم نیاید.

منبع: خبرورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها