|

زیدان به رئال مادرید برمی‌گردد؟!

مارکا نوشت که روند بازی های رئال تا فیفا دی آینده نشان خواهد داد که اعتماد به آنچلوتی تا کجا ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شکست در ال کلاسیکو از آن شکست هایی بود که به زودی فراموش نخواهد شد و می تواند تبعاتی داشته باشد و مثل همیشه این مربی است که زیر سوال خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ بعد از سه فصل خوب که رئال دو لیگ قهرمانان را با کارلو آنچلوتی فتح کرد و یک شروع خوب در فصل جاری با فتح سوپرجام اروپا، رئال به طرزی غیرمنتظره وارد سراشیبی شد. تیم شباهتی به تیم سال های اخیر ندارد و در سه ماه گذشته رئال نتوانسته هیچکس را راضی کند. 

تا قبل از بازی شنبه رئال سه امتیاز کمتر از بارسا داشت و ال کلاسیکو بهترین فرصت برای برابری با صدرنشین بود اما شکست خانگی 0-4 نه تنها رئال را در 6 امتیازی بارسا قرار داد که برای اولین بار در سه سال گذشته تردیدها در مورد ادامه کار با مربی ایتالیایی قوت گرفته است.

2101740

مارکا امروز نوشت که نتایج رئال در سه بازی پیش رو برابر والنسیا، میلان و اوساسونا اهمیت فراوانی پیدا کرده اند. مدیریت منتظر واکنش فوری و سریع تیم به شکست ال کلاسیکو و ریکاوری روحی و بدنی تیم است و در غیر این صورت در فیفا دی نوامبر در مورد احتمال تغییر روی نیمکت، تصمیم گیری خواهد کرد. و گزینه جانشینی کارلتو کسی جز زین الدین زیدان نیست که از سال 2021 با استعفا از هدایت رئال بدون تیم است ولی رابطه خوب خود با باشگاه را همچنان حفظ کرده است.

بله، ال کلاسیکو یک شب واقعا ترسناک بود که برخی در مدیریت را وادار کرد تا چک کنند آیا واتساپ زین‌الدین زیدان "آنلاین" است یا اینکه در حال حاضر در دسترس نیست. شکست دردناک از بارسا، شروع ضعیف فصل، احساس خستگی از نتایج اخیر باعث شد تا مدیریت در حال فکر کردن به این قضیه باشد که آیا وقفه بعدی بازی‌های ملی زمان مناسبی برای تغییر در کادر فنی خواهد بود یا خیر.

2101739

سوالاتی که بی جواب مانده اند

شاید بد نباشد بپرسیم، چرا برخی بازیکنان که به وضوح افت کرده اند، مورد بازخواست قرار نمی‌گیرند؟ چرا میانه میدان را به دست بازیکنانی سپرده‌اند که تنها از نظر فیزیکی و نه فنی مناسب هستند اما در زمینه سازماندهی، خلق موقعیت و پخش توپ ارزش چندانی ندارند؟

باید پرسید چرا بی‌چون و چرا ترین بازیکنان ترکیب، مدافعان مرکزی هستند که بدون رقیب رها شده‌اند و چرا به طور قاطع گفته شده است که نیازی به ورود به بازار زمستانی نیست؟ 

اینکه بدون کارواخال، چرا تا این اندازه قدرت رهبری در تیم کم است؟ و در نهایت چرا درباره مربی‌ای که شاید امشب و به حق، جایزه بهترین مربی سال را به خانه ببرد، تردید وجود دارد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها