|

سرمربی استقلالی ها و همسرش به دنبال خانه در جردن و الهیه

موسیمانه به همراه نزدیکان خود دنبال خانه‌ای با امکانات بسیار خوب می‌گردد و در همین راستا در مناطق الهیه و جردن از چندین خانه بازدید کرده است

لینک کوتاه کپی شد

موسیمانه خانه پیشنهادی باشگاه استقلال را قبول نکرده و اکنون در تهران به‌دنبال یک خانه جدید می‌گردد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، قرارداد پیتسو موسیمانه با استقلال مدتی است شکل رسمی به خود گرفته و این سرمربی کار خود در جمع آبی‌های تهران را آغاز کرده است.

پیتسو برای آمدن به ایران نگرانی‌های خاص خود را داشت که فرشید سمیعی با پیشنهادی مناسب و البته اطمینان خاطر از شرایط ایران، با این سرمربی آفریقایی به توافق رسید.

ابتدا باشگاه استقلال خانه‌ای را به پیتسو موسیمانه پیشنهاد داد که در آن اقامت داشته باشد اما سرمربی آفریقایی این خانه را برای اسکان خود نپسندید و برای همین مدیرعامل آبی‌ها به او اعلام کرد خانه‌های مختلف تهران را ببیند و پس از انتخاب مکان مد نظر، باشگاه هزینه اقامت این سرمربی را پرداخت می‌کند. این خانه در غرب تهران بود و به کمپ ججازی نزدیک بود اما موسیمانه این خانه را نپسندید و طبق شنیده‌ها، پیتسو موسیمانه به همراه نزدیکان خود دنبال خانه‌ای با امکانات بسیار خوب می‌گردد و در همین راستا در مناطق الهیه و جردن از چندین خانه بازدید کرده است.

موسیمانه اکنون در یک هتل اقامت دارد و به‌زودی راهی خانه جدید خود می‌شود. گفتنی است خانواده موسیمانه هم همراه او در ایران حضور خواهند داشت و برای دستیاران او هم خانه‌های مجزایی تهیه می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها