|

هواداران پرسپولیس در بازی با السد فقط حرص خوردند!

در شبی که پرسپولیس 22 بار به سمت دروازه‌ تیم السد شوت زد، نتوانست یک گل بزند.

لینک کوتاه کپی شد

شکست یک بر صفر پرسپولیس برابر السد با تک گل متئوس اوریبه در دقیقه 1+45 در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، در شب حضور عبدالکریم حسن در ورزشگاه بن حمد دوحه، با فرصت‌سوزی بازیکنان پرسپولیس و شکستن دل هواداران همراه بود.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ طبق اعلام آمار پرسپولیس برابر السد توسط AFC، شاگردان گاریدو در این دیدار، 22 بار به سمت دروازه السد شوت زده‌اند که از میان آن، 6 توپ در چارچوب بود. دو تا از شوت‌ها که توسط ژوائو و عالیشاه شلیک شد، بی‌جان بود و مشعل برشام بسیار راحت و بدون حبس‌کردن نفس در سینه، توانست آن‌ها را مهار کند.

چهار فرصت باقی‌مانده، در دقایق 37، 65، 75 و 5+90 رقم خورد؛ چهار فرصتی که هواداران پرسپولیس را تا یک قدمی شکستن تلویزیون کشاند. لوکاس ژوائو، میلاد محمدی، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه، بازیکنانی بودند که نتوانستند سرنوشت بازی را تغییر دهند.

بعد از پایان بازی، هواداران پرسپولیس با قلبی شکسته و سرشار از خشم، غم و حسرتی فراوان، به‌این فکر می‌کنند که آیا نباید یکی از این فرصت‌های زیر گل می‌شد؟

خیلی اوقات در بازی‌های این چنینی در فوتبال اروپا وقتی یکی از تیم‌ها فرصت زیادی را از دست می‌دهد، ویدیوهایی منتشر می‌شود که هواداران عصبانی گاها دست به شکستن تلویزیون می‌زنند و حالا باید از هواداران پرسپولیس پرسید آیا تلویزیون‌هایتان سالم است؟

فرصت سوزیز بازیکنان پرسپولیس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا فرصت سوزیز بازیکنان پرسپولیس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا

پرسپولیس با کسب یک امتیاز در سه بازی که با یک مساوی و دو شکست همراه بوده، در لیگ نخبگان آسیا در رده دهم قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها