|

تکلیف برکناری فرشید سمیعی مشخص شد

روزی که سمیعی به عنوان مدیرعامل استقلال کارش را شروع کرد بسیاری اعتقاد داشتند که این مدیر گزینه مناسبی برای هدایت استقلال نیست.

لینک کوتاه کپی شد

تصمیم گیران در راس باشگاه استقلال، اما بدون توجه به انتقادات رای به حضور سمیعی در این سمت دادند و اعلام کردند فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شهرآرانیوز؛اما بعد از ناکامی‌های پی در پی استقلال در لیگ داخلی و خارجی زمزمه برکناری فرشید سمیعی بیش ازهر زمان دیگری به گوش می‌رسد و گفته می‌شود این گزینه به زودی از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار خواهد شد.

مصطفی کارخانه، عضو والیبالی هیات مدیره باشگاه استقلال، اما اعتقاد دارد که سمیعی از کار برکنار نخواهد شد. کارخانه اعلام کرده برکناری سمیعی از مدیریت باشگاه استقلال صحت ندارد، اما دیگر تصمیم گیران در باشگاه استقلال سکوت کرده‌اند.

ظاهرا تصمیم گیران در راس باشگاه استقلال به دنبال انتخاب گزینه جدید هستند تا شاید بعد از برکناری نکونام از سرمربیگری استقلال و گماردن یک سرمربی آفریقایی در این سمت، بتوانند در بخش مدیریتی باشگاه نیز یک شوک جدید ایجاد کنند تا شاید اوضاع تحت کنترل آنها شود.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها