|

چشم امید پرسپولیسی ها در بازی با السد!

مهاجم تیم پرسپولیس در شرایطی مهیای تقابل دوباره با السد قطر خواهد شد که زننده آخرین گل این تیم در این بازی بود.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از کسب یک امتیاز از دو تقابل قبلی در لیگ الیت (نخبگان) اکنون پرسپولیس امیدوار است با تکرار آخرین پیروزی خود مقابل حریف قدرتمند قطر بار دیگر به جدول این رقابت‌ها بازگردد و شانس صعودش را افزایش دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی قطر با وجود نمایش درخشانی که داشت در نهایت بازنده شد و در اولین بازی خانگی خود نیز مقابل پاختاکور به تساوی رضایت داد تا اکنون امیدهای خود برای صعود را در دیدارهای باقیمانده دنبال کند.

پرسپولیس برای کسب اولین پیروزی‌اش راهی دوحه شده و مقابل حریفی قرار خواهد گرفت که آخرین بازی‌اش مقابل نماینده‌های ایرانی را همین چند روز قبل‌تر برابر استقلال برنده شده است.

در جمع شاگردان گاریدو اما نفراتی هستند که طعم شیرین گلزنی مقابل این تیم را چشیده‌اند و برای تکرار آن لحظه‌شماری می‌کنند. یکی از این نفرات عیسی آل‌کثیر است که آخرین گل پرسپولیس مقابل السد قطر را به نام خود کرده است؛ مهاجم سرخ‌ها که با بدشانسی در آن بازی دو بار ضربه‌اش به تیرک دروازه حریف خورده بود در نهایت موفق شد با ضربه سر قفل این دروازه را بشکند و به این شکل شادی گل خود را به اجرا بگذارد.

آل‌کثیر در این فصل هرچند از ترکیب پرسپولیس دور شده اما آسیا برای او یادآور خاطرات شیرین گلزنی است و باید دید برابر السد فرصت دوباره‌ای از سوی گاریدو نصیب وی خواهد شد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها