|

ستاره پرسپولیس رسانه ها را شگفت زده کرد

الکسی گندوز در بازی شب گذشته تیم ملی کشورش توانست عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های ملی فوتبال الجزایر و توگو در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آفریقا شامگاه دوشنبه ۲۳ مهر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود الجزایر به پایان رسید تا «الکسیس گندوز» و یارانش در دو بازی رفت و برگشت موفق شده باشند این تیم را شکست دهند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ الجزایر با این پیروزی به چهارمین برد متوالی خود در این مسابقات دست یافت و در گروه E با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

«الکسیس گندوز» دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی متوالی در درون دروازه تیم ملی کشورش قرار گرفت و موفق به ثبت کلین شیت شد. او در پایان بازی هم توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. همین موضوع باعث شد تا رسانه‌های الجزایری به تمجید از دروازه‌بان پرسپولیس بپردازند.

رسانه «DZ YELLOWPAGES» در این باره نوشت: او در این دیدار بسیار مورد توجه قرار گرفت و با وجود چند اشتباه کوچک، در مجموع عملکرد قابل قبولی داشت، به‌ویژه با یک سیو فوق‌العاده در پایان بازی که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

رسانه الجزایری

 

رسانه Le Fennec Des Surfaces نوشت: الکسیس گندوز دو بازی خوب را به نمایش گذاشت و با سیوهای حیاتی خود، رقابت را در زمان بازگشت «ماندرا» در درون دروازه الجزایر بالا برد.

 

رسانه Squadra Khadra نوشت: بازی فوق‌العاده‌ای را از گندوز شاهد بودیم. بدون او، ما گل‌های زیادی دریافت می‌کردیم.

 

رسانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها