|

هواداران پرسپولیس هم از علیرضا بیرانوند انتقام می گیرند؟

پرونده شکایت‌های متعدد باشگاه پرسپولیس و بیرانوند همچنان ادامه دار است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس همچنان درگیر مشکلات شکایت از بیرانوند است. پرونده بیرانوند و پرسپولیس از پرحاشیه‌ترین پرونده‌ها می‌باشد. جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به یک بحران عمیق و تلخ تبدیل شده و هواداران در تلاش برای انتقام و احیای خاطرات تلخ خود هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از این تیتر؛ در دنیای فوتبال، هیچ چیز به اندازه جدایی یک ستاره محبوب از تیمش، هواداران را عصبانی و هیجان‌زده نمی‌کند. جدایی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان نامی و محبوب پرسپولیس، به یک جنجال و حاشیه عظیم تبدیل شده است که به نظر می‌رسد پایان آن هنوز در افق نیست. اگرچه او در یک دهه گذشته یکی از چهره‌های درخشان پرسپولیس بوده است، اما حالا با انتقالش به باشگاه تراکتور، هواداران این تیم به شدت علیه او احساس عصبانیت و خشم دارند.

جدایی بیرانوند از پرسپولیس نه تنها برای هواداران بلکه برای خود این بازیکن نیز یک ماجرای غم‌انگیز و پرحاشیه بوده است. او به‌عنوان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ این باشگاه، شش قهرمانی در هفت سال اخیر را به ارمغان آورده و در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز درخشش فوق‌العاده‌ای داشت. اما حالا، به خاطر جدایی‌اش از پرسپولیس و پیوستنش به تیم رقیب، همه چیز به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است.

هواداران پرسپولیس با جدایی بیرانوند، احساس خیانت می‌کنند و به دنبال انتقام هستند. آنها معتقدند که بیرانوند با جدایی‌اش نه تنها به خود بلکه به تیم ملی و باشگاه آسیب زده است. این احساسات خشم و ناامیدی از جدایی بیرانوند باعث شده تا او به هدف انتقادات و فحاشی‌های مکرر قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها