|

استقلال طلسم 22 ساله را می شکند؟

آخرین دیدار دو تیم با نتیجه ۲-۲ به اتمام رسید.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال روز دوشنبه باید در دیداری مهم در چارچوب لیگ نخبگان مقابل السد قرار گیرد و می‌تواند در این بازی یک رکورد منفی عجیب را از بین ببرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ آخرین تقابل استقلال مقابل السد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۹۷ برگزار شد که در قطر به تساوی ۲-۲ انجامید. دور رفت آن بازی هم السد در تهران ۳ بر یک پیروز شد. در این سال‌ها استقلال یک بار با مربیگری منصوریان السد را در تهران در ضربات پنالتی شکست داده اما نکته عجیب این است استقلال نزدیک به ۲۲ سال است السد را در جریان بازی شکست نداده!

آبی‌پوشان تهرانی آخرین بار در اسفند ۸۱ در جریان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانستند در جریان بازی السد را شکست دهند. در آن بازی با گلزنی سامره و خطیبی استقلال توانست حریف را مقهور قدرت خود کند. هرچند که در آن دوره استقلال در دور گروهی (در آن دوران تنها یک تیم از هر گروه صعود می‌کرد) حذف شد. پس از آن دیدار استقلال تا امروز ۳ بار مقابل السد قرار گرفته که هیچ کدام از آن به برد در جریان بازی منجر نشده و حالا باید دید این رکورد ۲۲ ساله روز دوشنبه شکسته می‌شود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها