|

یک هافبک از منچستریونایتد جدا می‌شود

منچستریونایتد تصمیم دارد برای ایجاد فضای خالی در لیست بازیکنان تیم خود با جدایی یکی از بازیکنان خود در زمستان امسال موافقت کند.

لینک کوتاه کپی شد

منچستریونایتد تصمیم دارد برای ایجاد فضای خالی در لیست بازیکنان تیم خود با جدایی یکی از بازیکنان خود در زمستان امسال موافقت کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، منچستریونایتد مانند سال‌های قبل تابستان امسال نیز هزینه زیادی برای تقویت تیم خود انجام داد.

اریک تن هاگ برای این‌که تیمی در حد رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در اختیار داشته باشد، چند مهره جدید برای تیمش به خدمت گرفت و همچنین چند بازیکن را هم که نیاز نداشت در لیست مازاد قرار داد. آرون ون بیساکا، رافائل واران و جیدون سانچو از چهره‎‌های سرشناس منچستریونایتد در تابستان امسال بودند که این تیم را ترک کردند.

منچستریونایتد همچنان قصد دارد چند بازیکن دیگر را هم به فروش برساند. مدیران جدید این باشگاه سعی دارند تا تیم خودشان را برای شیاطین سرخ بسازند. با ورود مانوئل اوگارته، هافبک اهل اروگوئه، حالا منچستریونایتد ترافیک شدیدی در خط هافبک دارد و احتمالا یک بازیکن در این پست از جمع قرمزهای شهر منچستر جدا شود.

به گزارش رسانه تیم تاک، منچستریونایتد می‌خواهد جای یک بازیکن را در لیست هافبک‌های خود آزاد کند و برای انجام این کار باید یکی از هافبک‌های خود را به فروش برساند.

با توجه به این نکته که اوگارته به تازگی به خدمت گرفته شده و کوبی مینو هم از بازیکنان غیرقابل فروش منچستریونایتد است، احتمالا یک نفر از بین کاسمیرو و کریستین اریکسن در زمستان امسال از منچستریونایتد جدا شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها