|

ناصر حجازی در یک مصاحبه نوستالژیک: از زندگی متنفرم؛ شاید آن دنیا برایم قشنگ‌تر باشد!

ناصر حجازی بی شک یکی از اسطوره های تکرارنشدنی فوتبال ایران است؛ او هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ حرفه ای مثل و مانندی در ایران و جهان ندارد

لینک کوتاه کپی شد

ناصر حجازی بی شک یکی از اسطوره های تکرارنشدنی فوتبال ایران است. او هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ حرفه ای مثل و مانندی در ایران و جهان ندارد. شاید باورش سخت باشد ولی روزی منچستر یونایتد قویاً به دنبال جذب او بود که عدم صدور آی سی تی برایش این اتفاق را عملی نکرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ساعدنیوز؛ در اواخر پاییز سال 1388 بود که مشخص شد ناصر حجازی عزیز بیمار شده و باید به طور جدی روند درمانی خود را طی کند. ناصرخان دوم شهریور سال 1389 در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی پیرامون بیماری خود و شکل مقابله با آن حرف‌های خاصی را به ما گفت. حرف‌هایی که هنوز هم پس از سپری شدن 14 سال بازخوانی آن‌ها جالب توجه است:

 دکترها از من قطع امید کرده بودند و می‌گفتند رفتنی هستم. فکر می‌کردند در همان روزهای آغازین درمان، کار تمام می‌شود اما خدا من را نگه داشت. قطعا دعای خیر کسانی که واقعا و عاشقانه دوستم داشتند، در روند بهبودی‌ام تاثیر بسزایی گذاشت.

347769

برای کار به اتریش رفته بودم که متوجه شدم کمر و پاهایم به شدت درد گرفته است. ریه‌هایم هم ناراحت بود و به همین خاطر سیگار را کنار گذاشتم. پزشک معالج وقتی از ریه‌های من عکس گرفت، گفت باید آنتی بیوتیک مصرف کنی و بستری شوی به همین خاطر روز تولدم (23 آذر) در بیمارستان بستری شدم.

انسان یک روز می‌آید و یک روز هم باید برود. به اندازه کافی از زندگی لذت برده‌ام و هرگاه که پروردگار صلاح بداند، آماده رفتنم. باور کنید در این سال‌ها آن‌قدر دورنگی و دروغ دیده‌ام که از زندگی متنفر شده‌ام. آدمی هم نیستم که دو دستی به دنیا بچسبم. شاید آن دنیا برایم قشنگ‌تر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها