|

واکنش مهاجم پرسپولیس به حواشی پنالتی کنعانی‌زادگان

علیپور در بازگشت دوباره به پرسپولیس موفق شد برابر آلومینیوم اراک اولین گل خود را در فصل بیست و چهارم به ثمر برساند.

لینک کوتاه کپی شد

این در حالی بود که او در این بازی موفق شد در همان دقایق ابتدایی از حریف پنالتی بگیرد و انتظار می‌رفت به عنوان مهاجم سرخ‌ها مدعی اول زدن پنالتی نیز باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ این اتفاق با توجه به اینکه او بعد از سوت داور و اعلام پنالتی توپ را برداشت و اعلام آمادگی کرد، حواشی نیز به دنبال داشت.

طی ساعات اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه علیپور بابت ندادن ضربه پنالتی به وی ناراحت شده و گلایه کرده مطرح شد تا گفت‌وگویی کوتاه با کاپیتان سوم پرسپولیس داشته باشیم و نظرش را درباره این موضوع جویا شویم.

علیپور با رد این موضوع گفت:  تمرکز همگی ما موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران و حضور در صدر جدول است. چنین چیزی هیچ‌وقت در پرسپولیس وجود ندارد و نخواهد داشت و همه ما در کنار یکدیگر برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. آمارهای فردی لذت‌بخش هستند اما چیزی که در‌ اولویت قرار دارد قطعا تیم است.

وی ادامه داد:  خودم اول گفتم می‌زنم اما وقتی دیدم حسین جلو آمده توپ را در اختیارش قرار دادم و نه گلایه‌ای وجود دارد و نه اعتراضی. خودم به اندازه حسین بابت گلی که زدیم خوشحال بودم و این شایعات نمی‌تواند حاشیه‌ای درست کند. پیش از دربی تمام تمرکز ما روی موفقیت تیم قرار دارد و برای آن با بالاترین توان تمرکز می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد باعث خوشحالی هواداران شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها