|

خداحافظی غیر رسمی استقلال با آرمین سهرابیان!

باشگاه استقلال در بیانیه اخیر خود اعلام کرد قصد دارد یک بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال در بیانیه اخیر خود اعلام کرد قصد دارد یک بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، باشگاه استقلال با توجه به خالی بودن لیست بزرگسالانش درصدد جذب جوئل کوجو مهاجم غنایی الاصل تیم ملی قرقیزستان بود که نهایتا این انتقال به خاطر رضایت نامه ندادن باشگاه ازبکستانی دینامو سمرقند منتفی شد تا فعلا خبری از مهاجم جدید آبی‌ها نباشد.

البته که استقلال، کماکان در بازار به دنبال یک بازیکن آزاد است که به درد سیستم جواد نکونام بخورد و در بیانیه امروزش هم به این نکته اشاره کرده که فعالیت نقل و انتقالات آبی‌ها، تمام نشده است.

این بیانیه به طور رسمی نشان داد که استقلالی ها با توجه به شرایط آرمین سهرابیان و اخباری که درباره احتمال مصدومیت طولانی‌مدت این بازیکن منتشر شده، علاقه‌ای به عقد قرارداد دوباره با او ندارند و البته فقط به صورت رسمی نام سهرابیان را اعلام نکردند.

استقلال قبل از هفته سوم لیگ برتر و بازی با استقلال خوزستان یک بار قرارداد سهرابیان را به دلیل مصدومیت فسخ کرده بو‌د و اگر قرار به بازگشت این بازیکن به فهرست استقلال بود، همانطور که خبر توافق مجدد با مهرداد محمدی و ایمان سلیمی در رسانه رسمی این باشگاه منتشر شده بود، درباره آرمین هم این اتفاق رخ می‌داد که چنین چیزی نشد.

شنیده می‌شود استقلالی‌ها حتی به مدیربرنامه‌های سهرابیان اعلام کرده‌اند مشکلی برای جدایی و پیوستن او به تیم‌های خواهانش ندارند.

در روزهای اخیر هم استقلالی ها به دنبال جذب مهاجم بودند و با توجه به بازیهای پرفشار استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا، آنها می‌خواهند تک سهمیه باقی‌مانده‌شان را به جذب مهاجم اختصاص دهند.

در پست دفاع وسط، محمدحسین مرادمند به تیم بازگشته و استقلال در خط دفاعی نفرات دیگری چون ایمان سلیمی، رافائل سیلوا و سامان فلاح را دارد و روزبه چشمی هم می‌تواند در خط دفاعی بازی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها