|

تساوی و نجات اینتر با مهدی طارمی ستاره ملی پوش ایرانی

ستاره ایرانی اینتر روی گل تساوی و لحظه آخری تیمش مقابل مونزا ایفای نقش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل قرقیزستان و امارات که عملکرد موثری ارائه داد و یک گل هم به ثمر رساند، در بازگشت به ایتالیا، برخلاف پیش‌بینی‌ها دور از ترکیب اولیه اینتر مقابل مونزا قرار گرفت ولی توانست با حضور تعویضی در زمین تاثیرگذار ظاهر شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اینتر که طی سه دیدار اخیرش در سری آ ایتالیا یک تساوی و دو پیروزی داشت، نزدیک بود نخستین شکست فصل را در هفته چهارم این رقابت‌ها در خانه مونزا متحمل شود، اما گلی که در دقیقه 81 دریافت کرده بودند را روی آغاز حمله توسط مهدی طارمی پاسخ دادند و به تساوی یک بر یک رسیدند.

مهدی طارمی که پیش از این در دو مسابقه سری آ ایتالیا حضور تعویضی داشته و در یک بازی ثابت برابر لچه پاس گل داده بود، در جدال با مونزا که از دقیقه 56 به زمین آمد، باانگیزه و پرتلاش ظاهر شد و توانست پایه‌گذار گل تساوی تیمش برای فرار از نخستین شکست فصل شود.
t3ntpphk

ستاره ایرانی اینتر دو دقیقه پس از ورود به زمین با یک شوت خطرناک از داخل محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی ضربه او از کنار دروازه مونزا به بیرون رفت و پس از آن هم ضربه دیگری به سمت چارچوب حریف نزد.
lprlqsbs

طارمی در دقیقه 88 با حرکت از سمت چپ زمین خطرناک ظاهر شد و موقعیت‌سازی کرد که یک دریبل و پاس او به خوآکین کورئا تعویضی رسید تا او هم توپ را در اختیار کارلوس آگوستو قرار بدهد و در نهایت دنزل دومفریس که مثل مهاجم ایرانی به‌عنوان یار جانشین به زمین آمده بود، کار را تمام کند و گل تساوی را به ثمر رساند.
hfmpds13

ملی‌پوش ایرانی اینتر علاوه بر این حرکت موثر، در دیدار مقابل مونزا آمار 13 پاس با دقت 77 درصدی، یک عملکرد دفاعی موثر، یک بازیابی توپ، یک پیروزی در نبرد هوایی و 15 لمس توپ که دو تا در محوطه جریمه حریف بود را به ثبت رساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها