|

پرسپولیس با سینا اسدبیگی به مشکل خورد!

درحقیقت سازمان لیگ با تصمیمی که گرفت قرمزها را در موضع بالا قرار دارد و حالا ماندن یا رفتن او خیلی برای این باشگاه اهمیتی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس تا دو سه روز پیش مجبور بود برای اینکه نام سعید مهری را جایگزین سینا اسدبیگی کند با این بازیکن کنار بیاید؛ چراکه اگر قرارداد او را یکطرفه فسخ می‌کرد سینا می‌توانست شکایت کرده و ضمن گرفتن کل دستمزدش، باشگاه را نیز متحمل جریمه سنگین کند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صدآنلاین؛ با این اتفاق پرسپولیس می‌تواند نام اسدبیگی را از لیست خود خارج نکند و او را تا پایان فصل در تیمش داشته باشد. درواقع اسدبیگی است که تصمیم خواهد گرفت در پرسپولیس مانده و نیمکت‌نشینی را تحمل کند یا اینکه راهی تیم دیگری شود. در این زمینه باخبر شدیم حتی پرسپولیس دیگر قصد ندارد برای کنار گذاشتن اسدبیگی نیمی از قرارداد این فصل او را بپردازد و به همان 20 درصد پرداخت شده به او بسنده می‌کند. درحقیقت سازمان لیگ با تصمیمی که گرفت قرمزها را در موضع بالا قرار دارد و حالا ماندن یا رفتن سینا خیلی برای این باشگاه اهمیتی ندارد. با شرایط موجود احتمال اینکه خود اسدبیگی بخواهد از پرسپولیس جدا شده و راهی تیم دیگری شود زیاد است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها