|

شوک باشگاه استقلال به این بازیکن

باشگاه استقلال تا روز سه‌شنبه از ایمان سلیمی مهلت خواسته تا قرارداد این بازیکن را ثبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته بود که به ایمان سلیمی اطلاع داده شد قرارداد او از سوی باشگاه استقلال فسخ شده است. سلیمی برای پی بردن به این ماجرا راهی سازمان لیگ شد و کاشف به عمل آمد که چنین اتفاقی صحت دارد و او اکنون هیچ قراردادی با آبی‌ها ندارد. ابتدا این شایعه مطرح شد که ایمان سلیمی شخصا برای فسخ قرارداد خود اقدام کرده اما با پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی مشخص شد این شایعه صحت ندارد و ایمان سلیمی از این ماجرا بی‌خبر بوده است.

مدیریت باشگاه استقلال به ایمان سلیمی اعلام کرده مشکل این بازیکن را تا سه‌شنبه حل می‌کند و ایمان تا دو روز دیگر منتظر آبی‌ها می‌ماند. سلیمی که تازه از مصدومیت برگشته، از اقدام باشگاه شوکه شده اما قصد شکایت از استقلال را ندارد و منتظر است تا سرنوشت او به‌شکل قطعی مشخص شود. اینکه ایمان سلیمی در تمرین امروز استقلال شرکت کرده یا نه مشخص نیست و باید تا انتشار تصاویر تمرین صبر کرد.

آرمین سهرابیان، حمیدرضا رجبی، مهرداد محمدی، ایمان سلیمی، منتظر محمد، محمدحسین مرادمند، کوین یامگا، سینا سعیدی‌فر و دو ماساژور افرادی هستند که تا این لحظه قراردادشان با استقلال فسخ شده و داستان زمانی جالب می‌شود که تا این لحظه تنها گوستاوو بلانکو به لیست استقلال اضافه شده است. باید دید آیا مدیران باشگاه استقلال ایمان سلیمی را به لیست اضافه می‌کنند یا هاشم سمیعی خلف‌ وعده را ترجیح می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها