|

ورود مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس به ماجرای رفتن جواد نکونام

ماجرای حضور ایوایلو پتف در باشگاه استقلال حسابی جنجالی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از اینکه جواد نکونام اجازه زیلیکیچ در تمرین استقلال شرکت کند، مدیران استقلال تصمیم گرفتند از این سرمربی عبور کنند و به سراغ یک سرمربی خارجی بروند ولی توافق با ایوایلو پتف حسابی هواداران استقلال را عصبانی کرده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ ایوایلو پتف که کارنامه درخشانی ندارد و با اسم‌های مطرح شده فاصله زیادی دارد، تبدیل به گزینه اصلی نیمکت آبی‌پوشان تهرانی شده و مذاکرات با او خیلی زود و در کمتر از یک ساعت به سرانجام رسید. ایجنت این بازیکن با ایجنت دو بازیکن بوسنیایی استقلال یکی است و این فرد که م.م نام دارد رابطه بسیار خوبی با یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال دارد.

اعتراض گسترده هواداران استقلال در شبکه‌های اجتماعی که مخالف استخدام ایوایلو پتف هستند باعث شده کار بیخ پیدا کند و پای مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس هم با ماجرا باز شود.

گفته می‌شود مدیران هلدینگ خلیج فارس در تماس‌هایی که با نماینده‌های خود در باشگاه استقلال داشتند، از آن‌ها خواستند در خصوص اخراج جواد نکونام و استخدام ایوایلو پتف بار دیگر تصمیم گیری کنند و تصمیم عجولانه‌ای نگیرند.

فردا قرار است جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شود. هواداران استقلال اعتقاد دارند اگر قرار است ایوایلو پتف سرمربی آبی‌ها شود، همان بهتر که نکونام بماند ولی اگر تصمیم به اخراج نکونام است، باید یک سرمربی بزرگ خارجی به ایران بیاید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها