|

شعار حیا کن رها کن علیه امیر قلعه نویی

از دقیقه ۸۰ به بعد طرفداران شعار حیاکن، رها کن علیه قلعه‌نویی سر دادند و علی دایی را هم تشویق کردند

لینک کوتاه کپی شد

اتفاقات عجیبی در 10 دقیقه پایانی دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان رخ داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران درحالی در اولین دیدار خود در رقابت های نهایی مقدماتی جام جهانی یک بر صفر از سد قرقیزستان گذشت که نوع بازی تیم ملی در نیمه دوم به مذاق هواداران خوش نیامد.

شاگردان قلعه‌نویی درحالی نیمه اول، بازی هجومی را به نمایش گذاشتند که با گل مهدی طارمی در دقیقه 34 به برتری رسیدند اما در نیمه دوم نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند که باعث عصبانیت هواداران شد.

از دقیقه ۸۰ به بعد طرفداران شعار حیاکن، رها کن علیه قلعه‌نویی سر دادند و علی دایی را هم تشویق کردند که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت سرمربی تیم ملی شد و کار به جایی رسید که مهدی طارمی که در این بازی کاپیتان تیم ملی بود، سراغ امیر رفت و یک جورهایی از او دلجویی کرد.

گزارشگر شبکه سوم سیما هم به شعار تماشاگران علیه قلعه‌نویی اشاره کرد و البته باید این نکته هم در نظر گرفت که سبک بازی تیم ملی در چند بازی گذشته باعث ناراحتی فوتبالدوستان شده است. 

قطعا سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از مسابقه درباره عملکرد تیم ملی صحبت خواهد کرد اما باید این نکته را ذکر کرد با دعوت از بازیکنان جدید و جوانگرایی، زمان خواهد برد تا ملی پوشان هماهنگ شوند و باید دید تیم ملی در بازیهای آینده چه عملکردی خواهد داشت.

قلعه‌نویی سال های زیادی را در ذوب آهن و سپاهان مربیگری کرد و در اصفهان سکونت داشت و برخورد برخی طرفداران تیم ملی با او عجیب بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها