|

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات پرسپولیس / رضا درویش به دنبال جذب مهاجم

پرسپولیس بعد از جذب میلاد محمدی به دنبال یک بازیکن هجومی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز_ پرسپولیس بعد از جذب میلاد محمدی به دنبال یک بازیکن هجومی است. علی  قلی‌زاده بازیکنی بود که در آستانه توافق با پرسپولیس قرار داشت اما باشگاه لخ‌ پوزنان لهستان راضی به جدایی وینگر خود نشد.

پرسپولیس به دنبال یک مهاجم نوک یا بازیکنی است که بتواند هم وینگر و هم مهاجم هدف بازی کند،؛ همچنین هنوز وضعیت تمدید قرداد اوستون اورونوف در لیست زیر 25 سال پرسپولیس مشخص نیست.

هوادارن تیم به شدت خواهان این بازیکن محبوب هستند اما نه سازمان لیگ و مدیران فدراسیون اطلاع رسانی دقیقی می‌کنند و نه باشگاه پرسپولیس حرفی در این زمینه می‌زند. سکوت عجیبی در این خصوص وجود دارد که اوضاع را کمی پیچیده می‌کند. ابتدا مدیران سازمان لیگ با وارد کردن اسم اورونوف به لیست زیر ۲۵ ساله‌ها موافقت کردند ولی مشخص نشد چرا چند روز بعد مخالف این موضوع شدند و توضیحی هم در این زمینه داده نمی‌شد.

در مورد نبیل باهویی، مصدومیتش و سوختن ششمین سهمیه خارجی هم اطلاع رسانی نمی‌شود. مدت‌هاست که کمیته پزشکی فدراسیون این ماجرا را در دست بررسی دارد ولی خبری از اعلام نهایی نیست. مگر اینکه مدیران سازمان لیگ، فدراسیون و کمیته پزشکی رای نهایی خود را به باشگاه پرسپولیس داده باشند ولی مدیران این باشگاه علاقه ای به انتشار خبر قطعی را ندارد.  

بازیکنان ورودی به پرسپولیس: یعقوب براجعه، میلاد محمدی، عرفان شیروانی، الکسیس گندوز، عرفان ملا پور، ایوب العملود، علی علیپور، مرتضی پور علی گنجی، فرشاد احمد زاده، میلاد سرلک.

بازیکنان خروجی محمد مهدی احمدی، عرفان نجاری، علی رضا بابایی، مهدی عبدی، ابوالفضل سلیمانی، میلاد سورگی، وحدت حنانوف، علی نعمتی، احمد گوهری، دانیال اسماعیلی فر، علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن فدلالا،مهدی ترابی.

شایعه هایی نیز از گوشه و کنار در خصوص جذب امبایه نیانگ به گوش میرسد اما هنوز خبری نیست و به نظر میرسد که بر سر مبلغ با این بازیکن کنار نمی آیند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها